Hallo,

Gaat iedereen tussen 19:55 en 20:00 de lichten uit doen?
Ik wel!
Veel plezier in het donker ;-)

Mvg,
Jonathan
Ik vind het jammer dat er wat weinig media-aandacht naartoe is gegaan. Bij een rondvraag in de klas door leraar wist blijkbaar bijna niemand hier iets van.

Is dat zow? ík heb het wel een stuk of 20x voorbei horen komen vandaag op de radio, tv en op NU.nl..

plus dan nog és hier op PHPhulp.. wat wil je nu nog meer? :P

Ps:ik was te druk met klussen, dus ik heb me er niet echt aan gehouden... (a)
De Fransen hebben eerst nog allerlei andere acties bedacht. Vijf minuten geen krant lezen tegen de ontbossing, vijf minuten zonder condoom neuken voor de kinderen in Afrika en tegen de islamisering van hun land vijf minuten geen shoarmaschotels bestellen, maar dit was de leukste actie. Geen licht.

*whahahaha*

http://www.nu.nl/news/962767/1203/.html
Als je een lamp aanzet gebruikt hij bij het aanzetten een tijdje meer energie... dus door het uit aan te zetten wordt er weer onnodig energie verspilt......

Daarnaast is het een enorm ondoordachte actie. Stel je voor dat echt heel Nederland het had gedaan en TenNet wel problemen had gekregen - de effecten waren niehil maar ze waren ook nooit berekend -.

Iets veer intressanters is dat als we één internationale-auto-vrije-(zon)dag zouden hebben de wereld een stuk beter geholpen is als dit soort acties.
Elke 1e zondag van de maand.. autoloze zondag.. zo iets?
En het geld wat men bespaard doneren aan mensen/projecten die het nodig hebben? Zo iets?
Waarom niet een autoloze maandag, haha. Dat wordt nog wat :P
Doe dan elk jaar autoloze kerst ofzo!

Bespaart dubbel op!! (geen kans om boodschapen te doen :P)
Op GoT hebben ze er ook een interessant topic over, hierin wordt onder andere uitgelegd hoe de stroom zou kunnen uitvallen, en welke gevolgen dit dan zou hebben.

Ter compensatie heb ik trouwens tijdens de actie, mijn pc, tv, en alle lichten aangezet ;), hier in de buurt was het trouwens alles behalve donker..
ok echt die nu:

Meer acties volgen. Op 15 juli 2007 de volgende Franse actie. Gaan ze proberen dertig seconden aardig te doen tegen toeristen
Of als we allemaal van die lampen gaan gebruiken die bijna geen stroom gebruiken!

We we gaan we terug naar kaarsen! Gezelig!

Reageren