Hallo,

Gaat iedereen tussen 19:55 en 20:00 de lichten uit doen?
Ik wel!
Veel plezier in het donker ;-)

Mvg,
Jonathan
Het probleem is dat dat kan leiden tot stroom uitval... dus of het nou zo goed is
Ik heb niet echt het idee dat zo iets 'simpels' constructief bijdraagd bij het probleem van energieverspilling.. dus euhm.. neej?
@Legolas: Anders zoregn je buren wel voor de stroomstoring.
@Pholeron: Nee, klotp, maar het is ook symbolisch bedoelt.
Gewoon de kachel op dertig en alles aan :-)
Jonathan schreef op 01.02.2007 18:24
@Legolas: Anders zoregn je buren wel voor de stroomstoring.

maar meneer, die auto voor me reed ook door rood!
We kunnen ook 'symbolisch' wat vaker de fiets pakken, de verwarming een graadje lager, huizen beter isoleren (voor een 'symbolisch bedrag'?), de stand-by functie van apparaten verbieden en het licht uit doen (spaarlamp?) in een kamer waar je niet bent.
Legolas schreef op 01.02.2007 18:27
[quote='Jonathan schreef op 01.02.2007 18:24']@Legolas: Anders zoregn je buren wel voor de stroomstoring.

maar meneer, die auto voor me reed ook door rood![/quote]

Ooit van schaapjes tellen gehoord? Dan denkt de zesde schaap toch ook niet ineens van: ik ga niet..
Ik dacht eerst: stroomstoring, niet erg heb laptop... maar helaas werkt mijn router en die van mijn provider (etc) niet op batterijen. Dus ik doe er niet aan mee, maar denk er wel over na (dat was de boodschap)
Aleen al het feit dat we het er op een PHP site over hebben is al het bewijst van een succesvolle campagne? :P
Jonathan schreef op 01.02.2007 18:19
Hallo,

Gaat iedereen tussen 19:55 en 20:00 de lichten uit doen?
Ik wel!
Veel plezier in het donker ;-)

Mvg,
Jonathan

huh? Ik heb zeker iets gemist.. Ik leef zeker onder een steen? Maar waar gaat dit over..?

Reageren