Ik heb een vraagje aan iedereen hiero;
Het gaat over de toekomst, wat verwacht jij eigelijk nou?
Ontmoeten we aliens, of gaat internet dood.
of ontmoeten een nieuwe techniek aan website bouwen?

Wat denk jij????
En tot die tijd, zorg goed voor jezelf en je naasten!

Wanneer iedereen dat doet, komt het wel goed met ons allen.
Frank schreef op 05.02.2007 23:02

Dat is inderdaad het principe waar het allemaal om draait. Maar het is veeel makkelijker gezegd dan gedaan.
[edit]met de 2e zin ben ik het niet met je eens.[/edit]
Frank schreef op 05.02.2007 23:02

De eerste zin ben ik het helemaal mee eens
Edit alleen dan andersom
Ik denk niet dat we onzelf gaan killen.
Er zal wel eens een oorlogje uitbreken, maar ja...

Maar zolang zinloos geweld blijft bestaan, kunnen we nog altijd lief voor elkaar zijn! ofnie soms??
40 jaar geleden schreef de Club van Rome een boek. Een rapport. Volgens hen zou iedereen en alles dood en op zijn in 1995. Voila, hier zijn we en het valt allemaal wel mee.

We gaan niet dood door overbevolking de komende eeuw. We gaan niet dood door ziekten of haat :S We gaan niet dood door te weinig eten en de olie is voorlopig nog niet op!! De grootste voorraden moeten nog aangeboord worden. Boeiend dat er een paar indianen of afghanen voor doodgeschoten worden, daar merk je niks van.

Zwaartekracht is niet alleen in de volksmond een wet. Het is gewoon een wet. Een afspraak met iedereen die leeft, geleefd heeft en zal leven. Zwaartekracht is een FEIT, niet zomaar een theorie. Ongelooflijk dat je dat zelfs durft te zeggen.

Elke oorlog die nog gevoerd wordt (de laatste fatsoenlijke oorlog is ondertussen meer dan 50 jaar geleden) zal niet de oorzaak zijn van ons uitsterven.
Beetje jammer dat iedereen zo pessimistisch is. En vooral jammer dat iedereen het is, en dat iedereen dan zegt dat het aan die andere ligt.

Die film van die gast Al Gore slaat ook echt nergens op. Het is gewoon waar wat ie zegt (stukken), maar het is zoooo dramatisch in die film (voor hoe ver je het een film kan noemen). Hij zegt dat in de laatste 50 jaar de CO2 uitstoot is verdubbeld, en dat de temperatuur en de CO2 uitstoot een gelijkvormige grafiek zijn. Hij durft echter niet te zeggen dat de temperaturen verdubbeld zijn (want dat is natuurlijk ook onzin!). Die gast baalt gewoon dat ie geen president is geworden en daarom heeft ie nu wat aandacht nodig (maar niks tegen Al Gore hoor :)).

Maareh over aliens en internet :D
Aliens zien we idd voorlopig nog niet. Zoals Arend al zei kunnen we best ver in de ruimte kijken en het is een feit (ja een feit, niet zomaar een theorie) dat de lichtsnelheid sneller is dan wat dan ook (dus de scheepjes van die aliens gaan langzamer), dus het zal nog wel ff duren. Theo Maassen heeft er een mooi stukje over...
"Waarom zouden we zoeken? Er zijn twee mogelijkheden: of ze zijn slimmer, of ze zijn dommer. Als ze dommer zijn hoef ik ze niet te kennen. Als ze slimmer zijn vinden zij ons toch wel eerder."
En internet is voorlopig nog niet dood denk ik. Er zijn nog zoveel mensen met kutverbinding of zelfs geen internet, over een paar jaar gaat alles via inet en draadloos. Er is nog wel wat te doen op de markt.
Kabel tv zou wel eens dood kunnen gaan... Als internet echt goed wordt kan je on demand films kijken via je pc, dat is sowieso beter dan dat net on demand van UPC. Er zijn nu sowieso 11 zenders ofzo die elke tv heeft in de eerste 15 kanalen. Dat zijn er nog maar 5 over 10 jaar denk ik.

Al die herhalingen van Discovery hebben we ondertussen wel gezien he ;)
Hmmm..
Maar ik wil geen rare dingen zeggen, maar is er leven buiten onze wereld????

Ik denk van wel, maar dan ver weg...
@pascal , misschien een domme vraag maaruh, wat doe je hier? Enige wat je doet is oude topics omhoog halen met nietszeggende posts van 1 of 2 regeltjes, wazige vragen die met even zoeken makkelijk terug te vinden zijn, site posten die je niet zelf hebt gemaakt... undsoweiter... ik mis even het punt...
Als het heelal echt unlimited groot is, zijn er unlimited dingen, dus unlimited aantal planeten met leven, zelfs planeten waar precies hetzelfde gebeurt als hier. Maar dat is als het heelal unlimited is he ;)

Er is sowieso ergens leven, ergens.
wes schreef op 06.02.2007 10:01
@pascal , misschien een domme vraag maaruh, wat doe je hier? Enige wat je doet is oude topics omhoog halen met nietszeggende posts van 1 of 2 regeltjes, wazige vragen die met even zoeken makkelijk terug te vinden zijn, site posten die je niet zelf hebt gemaakt... undsoweiter... ik mis even het punt...

Wat doe ik hier??:

Vragen over php en het leren natuurlijk!
En die site heb ik nou helemaal weer verandert...
Ik post wel goed denk ik hoor, ik geef tips bij site reviews en zo meer...
En dit is de koffiehoek, en laten we maar niet afdwalen,
want ik vroeg eigelijk wat jullie van de toekomst verwachten,
over of we over twintich jaar al op mars zitten of dat we geen olie meer hebben, of iets vrolijks, dat was de vraag....
Ik heb je nog nooit over php gehoord, je site geviews zijn niet opbouwend of met suggesties maar puur commentaar. En de koffiehoek zal ik als ik jou was eerst even doorlezen voor oude zelfde topics. Zonder daarop verder nutteloos te posten natuurlijk

Reageren