@ Paul v/d Knaap: Mag ik je eens iets vragen voor de eerste afbeelding? Het kan aan mij liggen, maar ik krijg het gevoel dat je 'berg' overhelt naar mij toe. Eigenlijk een soort looping? Persoonlijk vind ik er weinig 3D aan, afgezien van de auto's :-$ ?
Jawel hoor, het level de skins en animatie heb ik zelf gemaakt. Het model niet (zoals ik eerder vermelde). Het level was maar erg klein gemaakt, om alles in-game te kunnen renderen.
De AI is deels van hammer zelf, ook aangepast natuurlijk. Nu is die minder bugged. Alleen heb ik liever de mooie animaties :)
Nog meer, wel wat oudere maps (vooral om te testen):
@ Paul v/d Knaap: Mag ik je eens iets vragen voor de eerste afbeelding? Het kan aan mij liggen, maar ik krijg het gevoel dat je 'berg' overhelt naar mij toe. Eigenlijk een soort looping? Persoonlijk vind ik er weinig 3D aan, afgezien van de auto's :-$ ?
Vragen mogen altijd :)
Ja idd nu is het nog niet zo veel bijzonders :P
Klein dorpje xD
Ben druk bezig ;)
EN over dat hele, ja je hebt wel gelijk, maar zonder berg zou de achtergrond grijs zijn :P
Single player maps maken is leuker.. kan je leuke scenes maken :)
En Niek.. ik kan op die site helemaal niets ervan vinden, en veel mensen hebben dat al geprobeerd.. alleen niemand is het gelukt of ze zijn er gewoon mee gestopt.
Ik heb hem volledig geanimeerd via XSI (+ half life 2 plugins) en werkend in-game. Zowel via de Artificial Intelligence als via de animaties (sequences).
*video is niet van mij, maar bij mij is die net iets minder buggy*