Hallo,

Het is nu nog ( vind ik ) vroeg in de morgen maar ik ben wel al een uur op.

De vraag is: Hoelaat sta jij op?? en als je vroeg moet opstaat, waarvoor.
--------------------------------------------------------------

Ik moet altijd, behalve in het weekend, om 7 uur opstaan want ik moet naar school :( ;P

[edit]
Waarom zijn er nog maar 4 leden online, er zitten tog niet allemaal slaapkoppen op phphulp?:)
Ik ben ook al op.. meestal om 7 uur.. maar deze x wat eerder want ik ben jarig :D:D:D:D misschien maak ik straks nog een topicje:)
ow, ik wou al bijna gaan vragen wat je had gekregen..

[edit]

@Klaasjan Boven: wow, dat is vroeg!

phphulp begind wakker te worden, er zijn al 8 leden online :)
Om 5:55 sta ik op.

Ik moet dan naar Emmen voor mijn afstuderen. Eerst met de trein dan met de bus.

Ik moet daar een CMS maken in Ruby on Rails. Daar heb ik nog 0 ervaring mee dus moet ik het eerst leren.
kan ik ook wel ff zeggen :) geld voor versterker en een pokerset.. Maar ik denk dat ik eerst een php boekje aanschaf ;)

Dat is cker vroeg..

[edit]
dat van martijn is nog vroeger :|
[/edit]
@Martijn!: moet je elke dag zoo vroeg opstaan???
@Arwin:

Ik werk van 8 tot 16:30 dan ben ik om 18:15 thuis. Ik kan wel later beginnen maar dan ben ik weer later thuis. Maar je went er aan hoor ;D
Ik ga elke morgen om 6 uur eruit, elke dag naar school he ;), de school is zo'n 18,5 km fietsen, dus om 8 uur de eerste les te halen moet ik er om 6 uur uit!
Ik ga er om 6.10 eruit omdat als ik om 8.30 les heb de trein van 7.12 moet pakken.
Wat is studeren toch fijn, alleen op donderdag moet ik er om 8 uur uit, verder kan ik elke dag gewoon blijven liggen tot een uurtje of 10 :)

Helaas alleen deze periode, dan zal het wel weer veranderen...

Reageren