Hallo,

Het is nu nog ( vind ik ) vroeg in de morgen maar ik ben wel al een uur op.

De vraag is: Hoelaat sta jij op?? en als je vroeg moet opstaat, waarvoor.
--------------------------------------------------------------

Ik moet altijd, behalve in het weekend, om 7 uur opstaan want ik moet naar school :( ;P

[edit]
Waarom zijn er nog maar 4 leden online, er zitten tog niet allemaal slaapkoppen op phphulp?:)
Maandag: 8u50u, vertrekken om 9u15
Dinsdag: 9u of wat later, vertrekken om 11u30
Woensdag: 7u, vertrekken om 7u30
Donderdag: 7u, vertrekken om 7u30
Vrijdag: 7u, vertrekken om 7u30
Zaterdag: Als ik wakker word
Zondag: Als ik wakker word
Meestal een uur of drie naar bed, half negen eruit.
Jan toch foei zo kom je ook niet aan je 8 uur slaap :P

Ikke moet om 7 uur gemiddeld er uit, maar het verschilt per dag.

Geen zin om alles te typen :P
CB2thephp schreef op 14.02.2007 12:44
Jan toch foei zo kom je ook niet aan je 8 uur slaap :P

Die heb ik dan ook lang niet nodig!

:-)
Moet om 6 uur opstaan, om kwart over zeven naar de bus wandelen, om half acht met de bus, om half negen op :S school :S:S:S
@Jonathan, ik wil dan niet weten wat je allemaal doet 's morgens.

Ik sta heel wisselend op, eigenlijk nooit na 10-uur.. Ook niet na een nachtje stappen.

Als ik om 10 voor acht naar de trein moet, sta ik om kwartoverzeven op.
Ligt eraan, er zijn periodes dat ik om 14:00 uur mijn bed uitkom, maar dan lig ik er ook wel laat in (meestal rond 06:00 à 07:00 uur). Soms sla ik ook wel een nachtje over. Andere dagen moet ik om 09:00 uur present zijn, dus dan sta ik rond 07:45 op en lig ik er ook vroeger in.

Nu probeer ik wat meer ritme aan te houden, ook omdat ik moet afstuderen en dan wel fris en fruitig moet zijn. Dus 00:00 uur in bed, 08:00 eruit. Lukt helaas nog niet altijd :(

Da's wel anders dan vroeger: toen moest ik voor mijn bijbaantje op zijn laatst om 05:00 uur opstaan, maar op sommige dagen ook om 03:00 uur. Dat is redelijk pittig als je, zoals ik, altijd laat gaat slapen :p

Overigens schijn je minimaal 8,5 uur slaap per dag nodig te hebben om optimaal te kunnen functioneren, en dit neemt af naarmate je ouder wordt. Ik weet niet hoeveel slaap Jan nodig heeft, maar je lijkt me een uitzonderingsgevalletje ;p Maar dat ben ik ook: ik heb eigenlijk 20 uur slaap per dag nodig.
Tjah, de meningen van de onderzoekers zijn nogal verdeeld hoor. Veel onderzoekers zeggen ook dat je niet persé 8 uur moet slapen, en dat mensen die minder slaap nodig hebben vaak energieker zijn. Tjah, het ligt aan de persoon.
Ik eigenlijk altijd om 7 uur, behalve in het weekend, dan is het vaak een uurtje of 1 à 2 later ;)
Naar bed is altijd rond 10 uur, slapen rond 12 à 1 uur ;)
Ik heb dus ook geen 8 uur nodig maar heb aan 6 genoeg, en ben inderdaad wel vrij energiek :):)

Reageren