Tja, ik verwachtte wel een Valentijntopic toen ik even hierheen surfde, maar ik zag niks... Nu heb ik er dus zelf maar één gemaakt :P

Heb jij nog wat gedaan aan Valentijn, ga je het nog doen, of heeft iemand wat bij jou gedaan?

Bij ons op school doen ze altijd een actie dat je rozen naar elkaar kunt sturen. Ik had er dus ook een gestuurd, waren die stakkers daarzo de helft van de formulieren kwijtgeraakt :@ Grrr. Wel geld vangen, maar geen rozen sturen :( Happy Valentine...
Mijn vrouw krijgt iig nix. Commerciele bende
Hehe ik ben met me vriendin het stad in gegaan:D
@Manaus
De stad ken ik wel :)
Nee, leuk ;)

Ikzelf heb niks gegeven of ontvangen ;)
Ik ga heel gezellig naar een toneelstuk in de stadsschouwburg...

Maar dat heeft niets met valentijn te maken, dat is puur voor CKV :P
Cultureel & Kunstzinnige vormgeving of zoiets :)
mm.. kvind valentijn maar kansloos.. eigentlich
@Luke: vorming. Iets tè websitebouwverslaafd soms? :P Maar CKV stinkt echt. Ik ga zo min mogelijk 'culturele activiteiten' doen, kan ik lekker naar de bios van m'n bonnen ;-)

Ik ging net ff naar de supermarkt (geen namen maar het begint met de 3e letter v.h alfabet en daarna komt er een groot getal), en liep langs de bloemenwinkel, daar stonden allemaal mannen in de rij :P
(geen namen maar het begint met de 3e letter v.h alfabet en daarna komt er een groot getal)

gokje.. carolien? oid

[edit]
gaat het nou over je vriendin.. wahahahha!
COOP?

Harmen schreef op 14.02.2007 19:43
(geen namen maar het begint met de 3e letter v.h alfabet en daarna komt er een groot getal)

gokje.. carolien? oid

Ik ken iig geen supermarkten die Carolien heten :)

Reageren