Tja, ik verwachtte wel een Valentijntopic toen ik even hierheen surfde, maar ik zag niks... Nu heb ik er dus zelf maar één gemaakt :P

Heb jij nog wat gedaan aan Valentijn, ga je het nog doen, of heeft iemand wat bij jou gedaan?

Bij ons op school doen ze altijd een actie dat je rozen naar elkaar kunt sturen. Ik had er dus ook een gestuurd, waren die stakkers daarzo de helft van de formulieren kwijtgeraakt :@ Grrr. Wel geld vangen, maar geen rozen sturen :( Happy Valentine...
Hahaha, ja ik heb dat vak ook niet, m'n zus heeft het gehad en Lukeje is nog te jong daarvoor. Volgend jaar mag ik pas profiel kiezen ;-)
Anyway, ontopic.
Wat brachten ze mee dan, het komt namelijk nog wel eens een keer vaker voor dat mannen boodschappen doen hoor :p
Namen ze sigaretten mee? Dan was het voor hen zelf...
Rozen of bonbons of iets dergelijks is het vast voor (toekomstige) vriendin of vrouw ;)
Ik heb niets aan valentijn gedaan, vind het ook nogal commercieel, maar je moet er ook iemand voor hebben he ;-)
Ook niets ontvangen, dus voor mij lekker een dag als alle anderen.
kheb een hele mooie kaart van me vriendin ontvangen..
en me vriendin heeft maandag van mij een neophyte
pet gekregen die ze zo graag wilde...

Niet persee voor valentijn hoor maar wel
'onder het mom van' whuhahaha
Verder niet zo boeiend dat valentijn gedoe
hehe het is wel lollig vindk
Het meeste van de romantische glans van valentijn is vervaagd, maar wat mij betreft zit er nog wel een klein beetje.. dus euhm, een ode aan cupido en de zijnen/haren :)
Aan kopen doen we niet mee, hebben we besloten, maar dat neemt niet weg dat we eens iets speciaal kunnen doen.

- Een weblog-metamorfose voor één dag ^^ : www.thomasponet.be
- Een lief kaartje

En omdat ze zo 'ver' weg woont een belletje eh ;-) .
Klaasjan Boven schreef op 14.02.2007 19:19
Mijn vrouw krijgt iig nix. Commerciele bende

Als ze van jou niets krijgt wil niet zeggen dat ze niets krijgt hoor ;-)
Klaasjan Boven schreef op 14.02.2007 19:44
COOP?

[quote='Harmen schreef op 14.02.2007 19:43']
(geen namen maar het begint met de 3e letter v.h alfabet en daarna komt er een groot getal)

gokje.. carolien? oid

Ik ken iig geen supermarkten die Carolien heten :)[/quote]

Ik weet het! Ik weet het! Ik weet het! =D =D =D
ik snap hem! =P
3e letter = C
groot getal = 1000
C1000 =D =D =D =D =D

Ik heb niks gedaan voor valentijn, behalve mijn sms inbox geleegd. DIe stond in een keer overvol door mn EX :-/
Ik doe er nooit iets aan, maar ik krijg wel elk jaar een stuk of vijf kaarten.
jan is een begeerde man :P

Reageren