Beste PHP-ers,

Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.

De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen

http://www.devarea.nl

Zoals gezegd, enkele onderdelen zijn nog niet helemaal af maar het is zeker de moeite waard om de site al te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Roland Franssen
Project Manager DEVAREA.nl
Mooie site, vooral ook dat F1 is mooi gedaan.
Hoe kun je dat doen met F1?
Ik vind hem er goed uit zien. Rustige uitstraling. Mooie icoontjes ed. Netjes. Wel een vraag: waarom heb je een statistieken blok rechts bovenin staan? Als je dit graag wilt laten zien, dan zou ik hem onderaan zetten, onder de andere 2 blokken. Want ik vind dat lang niet zo belangrijk en ik denk niet dat dit veel mensen boeit. Zet anders onderin de footer ofzo een linkje met statistieken.
Echt een hele mooie website! Kleur gebruik vind ik ietwat druk en er zit een dode link in http://www.devarea.nl/misc/rss/
verder vind ik ook dat je de statistieken ergens anders moet plaatsen.
Ook zal ik informatie op die site niet snel terug vinden, er missen een beetje de 'ik-ben-belangrijk-knoppen'.
Verder erg mooi
Daar ben ik het inderdaad ook wel mee eens. Het is statistieken venster is prominenter aanwezig dan de hoofd tabbladen. Ik zou er voor gaan deze iets donkerder te maken.
Wauw! zeker mooie site!! vooral dat f1 functie is heilig! geen op of aanmerkingen. Ga zo door _0_
De F1 functie werkt hier in Opera op Linux niet, maar dat is geen ramp.
Heb alleen kleine stijl 'foutje'.
Screen
Zoals je ziet loopt de lijn niet helemaal door, ik neem aan dat het wel de bedoeling is. Het ziet er op deze manier in ieder geval niet zo netjes uit.
netjes, alleen ik kan niet vinden dat jullie andermans werk gebruiken op je site.
In dit geval bedoel ik de icoontjes. een groot deel is de silk collectie van famfamfam.com. is altijd netjes om ff te vermelden niet.
Bart, misschien stond het er nog niet toen jij keek, maar hier bedanken ze famfamfam toch wel degelijk.

Edit: Deze pagina is het laatst bijgewerkt op: donderdag 04 januari 2007.
Zal er dus al wel gestaan hebben :)

Reageren