Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.
De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen
Er zijn ondertussen weer een aantal bugs gefixed, de layout staat in het midden op veler verzoek.
Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)
En is dat juist niet de kracht van de naam 'Nivea', dat het zo'n hoge herkenbaarheid heeft.. (eigenlijk zou ik jouw reactie dus als compliment mogen beschouwen).
Bovendien lijkt het me sterk dat onze doelgroep bij de naam DEVAREA eerder zou denken aan een schoonheidsproduct or whatever. DEV staat voor development, AREA is het community aspect.
Zit er goed uit, alleen valt het mij op dat de JavaScripts erg langzaam zijn. Ik typ niet erg snel, maar ik typ dubbel zo snel als dat het tekstvak van het onderschrift mijn tekens telt (en laat zien). Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, of dat het probleem bij mij ligt, maar het stoort redelijk.
@Herjan: gefeliciteerd! :D
@Roland: Zou je misschien een testaccountje kunnen maken?
Ik heb geen zin(en ik denk niet dat ik de enige ben) om voor elke
site review te registeren ;).
?
Onbekende gebruiker
22-02-2007 21:40
Het werkelijke document gedeelte is wat klein
Lettergrote mag meer
Beetje eentonige kleuren/weinig contrast