Beste PHP-ers,

Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.

De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen

http://www.devarea.nl

Zoals gezegd, enkele onderdelen zijn nog niet helemaal af maar het is zeker de moeite waard om de site al te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Roland Franssen
Project Manager DEVAREA.nl
Ziet er erg gelikt uit :-) . Meer kan ik er niet echt over zeggen aangezien de inhoud nog geplaatst moet worden.

Alleszins, veel belovend :-) , ben benieuwd ;-) !
wauw, hier ben ik erg van gecharmeerd!!! Ik zou zeggen niks meer aan veranderen!!
Hoogstaande kwaliteit =]
Ziet er goed uit =]
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?
ziet er goed uit! in IE en FF. Maar waarom kan je de normale gebruikers wel zien en de admins niet (het profiel)?
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.

Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.

idd, centreren zou wel fijn zijn.

Maar is 1280×1024 tegenwoordig nog groot? Volgens mij is dat de middelmoot. Werk zelf ook met 2 schermen 1× 1280×1024 en 1× 1680×1050, erg prettig (zie link)
http://www.frank-raterink.nl/site/content.php?id=fotoboek&size=1#06
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
Luke Banning schreef op 22.02.2007 11:51
@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
800×600? Als ik op de statistieken van mijn site kijk krijg ik alleen views uit kazachstan en gelijksoortige namen met een resolutie van 800×600 =P. Europa/VS begint wel vanaf de 1024×768.
ArendJan schreef op 22.02.2007 11:32
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?

Ik denk het niet Arendjan, ik heb voorzover ik weet geen wiskundeleraren in de familie, en (bijna) al mijn familie woont hier in Zeeland of direct omgeving. Bij jou in Randwijk zal het dus wel een andere zijn.

Reageren