Dit is niet meteen de meest geschikte plaats, maar dan toch weer de plaats die mij het meest geschikt leek :-) .
Ik ben sinds een week begonnen aan een Nederlandstalige PHP-handleiding (de zoveelste :-/) omdat er de laatste tijd nogal vraag leek naar een goede inleiding tot PHP. Dat was dan ook de hoofddoelstelling: Een overzichtelijke, duidelijke handleiding voor beginners.
Nu zou ik graag willen weten of dat geslaagd is en of het zinnig is van er mee door te gaan? Fouten mogen natuurlijk ook altijd worden gemeld ;-) .
Heb het toch maar weer vet gemaakt, Vincent. Lijkt me mooier. Anders werd het blauw wat te vaal, of dat leek toch zo. Mij en nog een aantal mensen stoort het niet dus. Toch bedankt voor het ideetje ;-) !
Je hoeft het niet te verplichten =-]
Gewoon zoiets:
Voor de gene met goeie wil:
Maak een:
1- includeblabla
2- blkablabla
Klaar met maken? Kijk dan hier of je het goed hebt:
1- includeblabla
2- blkablabla
Als ik morgen de lotto win, niet meer naar school moet, zo goed gitaar kan spelen als Andy Summers, OpenTrivia zichzelf script en mijn leven zichzelf voortsleept: JA. In het andere geval: MISSCHIEN.
Serieus nu: als ik tijd heb tijdens de vakantie zal ik eens zien wat ik kan doen ;-) .