ik was van plan om een videokaart te gaan kopen omdat ik er nu geen heb :p ik heb grapics on board :p maar welke raden jullie mij aan?
ik wil graag spellen kunnen spelen zoals de sims 2 en the godfather
mijn pc is een packard bell.
weten jullie mss een geschikte videokaart?
Oei oei :-) ... een Packard Bell aka de gedroomde PC's om uit te breiden.

Weet je of je beschikt over AGP of PCI(-expres)?
Nvideo GeForce 8 Serie, @@ 8800GTX in SLI mits je het goede moederbord ervoor hebt. En wat flappen ervoor over hebt natuurlijk.

Maar even serieus.. wat Ponzi zegt klopt helemaal.. ik zou beter kiezen voor een nieuwe pc dan een packard bell te upg aangezien dat de verhouding cpu/gpu anders niet meer klopt (die dingen staan bekend als huis-tuin-wc&keuken pc.. niet als gamers pc)
waar kan ik alle info vinden die jullie nodig hebben om te kijken welke geschikt is voor mij?
Lol! Ik denk dat je met een Nvideo GeForce 8 Serie, @@ 8800GTX in SLI wel The godfather kunt spelen! Geef ons even de informatie van je moederbord.

En een Packard Bell is nou ook niet echt een pc om up te graden.
@ Maikel: Normaal kan je die vinden bij de documentatie van je PC. Of anders eventjes Googlen op het serienummer van je Packard Bell ;-) .
Als je alleen de sims en dergelijken wil spelen en je komt van onboard af kun je heb beste een nvidea 7600GS nemen, die vallen nog wel mee in prijs, presteren prima voor dat soort spellen en de prijs is redelijk. Zelf denk ik ook aan een dergelijke kaart alleen dan van de 8 serie, maar die komt pas in mei.
Een 6600 is al genoeg Guido..
Tja...de sims draaide bij ons thuis ook op een mx440. Dat wil niet zeggen dat het op de toekomst is gericht. Met een opkomende 8 serie is het wat vreemd om nog een 6 serie product te halen. Tenzij je natuurlijk cheap uit wil zijn. Ik moet toegeven de Nvidea 6600GT is een prima gamekaart geweest en voldoet voor de sims. Maar wie weet wat je nog meer wilt gaan doen. Je kan ook gaan voor de 7300, die is er nog voor agp.
ATI RADEON 9600 PRO of ATI RADEON 9800 PRO

normaalgezien niet meer te koop in winkel maar mss kun je er nog tweedehand aan geraken
Ik heb een oude pc en daarin zat standaard al een Nvidia GeForce (ouder nummer) en ik moet zeggen, traag gaat die pc wel maar de beelden die ik ontvang markeren helemaal niets
En, nog iets dat misschien kan helpen: wil je later nog naar Linux gaan, is een Nvidia heel handig.

Reageren