ik was van plan om een videokaart te gaan kopen omdat ik er nu geen heb :p ik heb grapics on board :p maar welke raden jullie mij aan?
ik wil graag spellen kunnen spelen zoals de sims 2 en the godfather
mijn pc is een packard bell.
weten jullie mss een geschikte videokaart?
Ik zag vrijdag nog een mooie bij de mediamarkt, ik zal wel ff googlen
[edit]
Was dus ong. gelijk aan de 8800 GTS, koste ong 750€ =P
Guido schreef op 25.02.2007 19:26
Tja...de sims draaide bij ons thuis ook op een mx440. Dat wil niet zeggen dat het op de toekomst is gericht. Met een opkomende 8 serie is het wat vreemd om nog een 6 serie product te halen. Tenzij je natuurlijk cheap uit wil zijn. Ik moet toegeven de Nvidea 6600GT is een prima gamekaart geweest en voldoet voor de sims. Maar wie weet wat je nog meer wilt gaan doen. Je kan ook gaan voor de 7300, die is er nog voor agp.

Domme opmerking.. want wat heb je aan een 7600GT (o.i.d.) terwijl je cpu, moederbord en ram niet goed zijn? Dan zal de gpu nooit vol vermogen kunnen geven. Aangezien dat packard bell pc's nooit goede specs hebben in mijn ogen zal het ook nooit voorkomen dat je upgrade echt effectief zal zijn.
Dat was wat ik met mijn eerste post duidelijk wilde maken dus. Goed gesproken Leo !
Ik zelf heb een Ati Radeon X1300 Pro, das 256MB DDR2, PCI-e voor rond 70-80 euro, niet duur dus. Indien je een AGP hebt, kun je kijken voor een kaart uit de GT series van nVidia, zoals de 6600GT

Reageren