Een erg mooi stukje website van ING: http://www.jouwdroomstart.nl/. Vul jouw naam en telefoonnummer in... GEEN SPAM. :)

Hou je telefoon ook bij de hand. En veel plezier!

Elwin
Elwin schreef op 26.02.2007 15:42
Hij spreekt op de voice-mail trouwens een ander bericht in.. :)

Hmm, bij mij werd de voicemail niet ingesproken toen ik hem door liet lopen. Wat zei hij dan? :)
Weet ik niet precies, me baas liet hem naar de voice-mail doorschakelen en ik hoorde dat het een andere boodschap was. Overigens hadden we hem doorgeschakeld door het gesprek niet te accepteren en gelijk door te drukken met de rode knop.

Elwin
Kan iemand vertellen wat er net gezegd wordt? Evt via PM?
Een Belg met een 06 nummer is niet zo evident...
Kan je niet een 0032 nummer opgeven?

Elwin
Ik veronderstel dat hier mij dan ook kosten voor worden aangerekend (oproep uit NL) en die zijn niet al te mals..
Nee toch? De beller (land A) betaald als die zelf belt naar een buitenlands nummer (land B).

Is het gebelde buitenlandse nummer (land B) echter weer in het buitenland (land C) dan betaald de beller de kosten van land A naar land B en de gebelde de kosten van land B naar land C.

Dat is wat het volgens mij is, maar ik weet niet alles van al dat exotische gebel enzo.. :) Maar ik zal straks eens proberen om het op te nemen met m'n mobiel en dan op m'n site te zetten.

Elwin
ik heb ook geen 06 nummer :( ook BE
dit is echt vet verzonnen!!
Elwin schreef op 26.02.2007 17:26
Nee toch? De beller (land A) betaald als die zelf belt naar een buitenlands nummer (land B).

Euh, klopt.. Ik zat mis. Maar een BE nummer invullen is onmogelijk, ik kan maar 11 karakters invoeren. BE nummer = 00324xx/xx.xx.xx dus 13 karakters.

Reageren