Een erg mooi stukje website van ING: http://www.jouwdroomstart.nl/. Vul jouw naam en telefoonnummer in... GEEN SPAM. :)

Hou je telefoon ook bij de hand. En veel plezier!

Elwin
Shit man.. en ik kan het ook niet opnemen... :( Iemand anders?

De voice-mail is dus niet anders... heb het nog geprobeerd... :) Komt omdat ik nog een boodschap heb vóór de piep.. :)

Elwin
Rafael schreef op 26.02.2007 17:55
[quote='Elwin schreef op 26.02.2007 17:26']Nee toch? De beller (land A) betaald als die zelf belt naar een buitenlands nummer (land B).

Euh, klopt.. Ik zat mis. Maar een BE nummer invullen is onmogelijk, ik kan maar 11 karakters invoeren. BE nummer = 00324xx/xx.xx.xx dus 13 karakters.[/quote]

Heb je Firefox? zo ja: Webdeveloper Toolbar? Maxlength weghalen!
niek schreef op 26.02.2007 18:27
Heb je Firefox? zo ja: Webdeveloper Toolbar? Maxlength weghalen!

En jij denkt dat zulke sites hier niet op voorzien zijn?
Vul een 10-cijferig 06-nummer in
Wat gebeurt er?? Me mobiel is ongeregistreerd omdat ik hem een tijdje niet heb geopwaardeerd... Kan dus niet bellen.. Maar wat gebeurt er?
Filmpje is alleszins mooi gedaan :-) ! Heb gewoon een ongeldig telefoonnnummer ingegeven aangezien ik een belg ben.
Gassie springt uit een vliegtuig.
Op dat moment gaat je telefoon en hoor je hem zeggen dat hij jouw droomhuis heeft gevonden - en daar parachuteerd die ook naar toe.
Meer niet
Ponzi schreef op 26.02.2007 20:28
Filmpje is alleszins mooi gedaan :-) ! Heb gewoon een ongeldig telefoonnnummer ingegeven aangezien ik een belg ben.

Goed idee. Na een paar keer dit te zien:
Dit nummer is te vaak gebruikt.
Gebruik een ander telefoonnummer

Is het toch gelukt, leuk gemaakt. :)
dit is echt VET
En mijn telefoon gaat dan weer net niet -_-
Oke, hij dee het :D veeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

Reageren