Ik ben een site aan het maken waar ik en mijn neef templates gaan verkopen.
Over dat verkopen heb ik een vraag.
Hoe kan ik dat het beste doen? Het gaat hier om sites bestaande uit html+css(soms php of js). Deze templates worden dan uiteraard meerder keren verkocht.
Paar vraagjes.
- Hoeveel moet ik dan vragen?
- En via wat kan dat, ik had al iets gevonden, eurobellen maar is dat wel goed?
- Ik wil dat men na betaling wat allemaal automatisch gaat gewoon de template kunnen download, maar hoe zorg ik ervoor dat ze niet gewoon naar die link kunnen gaan en dan downloaden?

Ik hoop op leuke reacties =D

Groeten, Vincent =]
hangt natuurlijk van de qualiteit af
je kan ze ook voor 5 euro doen als het gewoon wel goede templates zijn..
maar die templates zijn wss templates die maar 1 keer verkocht worden
en bij mollie kan je gewoon je bestanden uploaden en alleen als de betaling volledig is afgerond word er toegang gegeven vanaf het juiste ip en als het venster word gesloten heeft hij geen toestemming meer..
Ik wil ze nu via mollie gaan verkopen want heb nu alles zover, maar hoe kan ik het beste doen en hoe upload ik mijn files op mollie server?
op de mollie server..
veel makkelijker en veiliger..
Je upload de bestanden daar gewoon heen en alleen als ze hebben gebeld kunnen ze het bestand downloaden..
@nico: dat heeft Vincent ook wel door, maar hij vraagt zich nu dus af hoe hij zijn bestanden daar krijgt.

@Vincent: ik denk dat je daarmee beter naar Mollie kunt gaan, die hebben vast wel een FAQ, forum of helpdesk ofzo.
@Nico: Lol ^-^
@herjan: Oke ik zal het even doorzoeken ;-)
meld je aan das zo duidelijk als hoe je je kont moet afvegen

Reageren