Wel even voor iedereen in dit topic die het over dyslecten heeft. (ben zelf ook een ras echte dyslect).

Er zijn heel veel verschillende soorten van dyslectie, zoals bij mij is weer precies het tegen over gestelde dan wat ze eerder zeiden, ik kan wel goed lezen maar gewoon niet schrijven.

Een programmeur van programmeertalen zoals php moet het vooral hebben van zijn wiskunde inzicht, en dat zit over het algemeen bij dyslecten wel goed
Ja en dus? Wat is nou je vraag en/of opmerking?
forum is lang niet zo leuk als je niet meer de enige bent die zinloze dingen post :))
ik ben dyslectische en kan programeren, ja ik maar meer typfouten en ik heb geen varaibelen van meer als 3 karacters. such is life
Ik ben ook dyslectisch, maar wat is het nut van deze topic, er zijn er al genoeg die over dyslexie gaan...
pepijn, koest, terug in je hok!
Doe eens lief voor die jongen, hij komt hier net aan, en laat even weten dat hij dyslectisch is, zodat wij er rekening mee kunnen houden.
haha WillemJan! krijg ik dan wel een koekje? :P
Zeker nutteloos topic, en dat in z'n eerste post...
Ik heb zelf geen dyslectie, ik kan gewoon geen Nederlands, of althans ik spreek het wel goed, kan het gewoon niet spellen... gelukkig kan ik wel goed Engels =P
Een hippe uitspraak over dyslectie: "Weetje wat ik niet snap? Waarom ze dyslectie zo'n moeilijk woord hebben gemaakt."

Maare ik denk dat ik zelf meer spel fouten maak, dan sommige dyslecten, mede omdat het mij niet uitmaakt of ik ze maak =P
wes schreef op 28.02.2007 16:20
forum is lang niet zo leuk als je niet meer de enige bent die zinloze dingen post :))

Held =)
Dyslexie hoeft absoluut geen beperking te wezen, hier zit er ook eentje achter het toetsenbord met een leuk papiertje uit zwolle en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat ooit gemerkt hebben.

En als we dan toch bezig zijn, wat denk je dat Bill Gates en George W. Bush gemeen hebben? Juist... Dyslexie.

Het kost alleen allemaal twee keer zoveel moeite als de rest :).
Idd Arjan dyslexie hoeft idd gen problemen te veroorzaken, zolang je maar steeds dezelfde typfout maakt in variabelen ;)

Reageren