Wel even voor iedereen in dit topic die het over dyslecten heeft. (ben zelf ook een ras echte dyslect).

Er zijn heel veel verschillende soorten van dyslectie, zoals bij mij is weer precies het tegen over gestelde dan wat ze eerder zeiden, ik kan wel goed lezen maar gewoon niet schrijven.

Een programmeur van programmeertalen zoals php moet het vooral hebben van zijn wiskunde inzicht, en dat zit over het algemeen bij dyslecten wel goed
WillemJan Zijderveld schreef op 28.02.2007 16:26
pepijn, koest, terug in je hok!
Doe eens lief voor die jongen, hij komt hier net aan, en laat even weten dat hij dyslectisch is, zodat wij er rekening mee kunnen houden.

Oei, als ik van iedereen hier die dyslexie heeft een lijstje bij moet gaan houden dan weet ik het ook niet meer..

Verder heeft een dyslecticus geen vaak geen problemen met programmeren, net zoals een stotteraar vrijwel nooit last heeft bij zingen..
Ik wil alleen even mededelen, ik vind het gros van de mensen die hier reageert simpelweg dieptriest...

@hierboven, wtf heeft zijn programmeer talent te maken met dit topic? En dat jij alleen aan jezelf denkt ipv aan anderen, en dus niet de moeite doet om rekening met mensen te houden, maakt je alleen maar triester..
Nutteloze discussie... en dat wil niet zeggen dat ik dit topic nutteloos vind ! Integendeel, juist heel slim van de kerel om ons te 'waarschuwen' ;-) .

@ WillemJan: Rock on !
@Allen in het topic.

Ik vind het inderdaad wel een beetje een zinloze discussie worden. Daarvoor wat het topic niet geopend. Omdat die persoon hier nieuw is heeft hij zich denk ik even voor willen stellen, en omdat hij dislectisch is, heeft hij waarschijnlijk gedacht dat het slim is om te melden. Dat we niet allemaal moeilijke zinnen/ woorden gebruiken als we hem willen helpen.

Maar voor de reden van het topic:

Wees welkom, ik hoop dat je hier goede hulp zal vinden.
@markei , ze kunnen het toch niet lezen :))

avatar doe ik vanavond wel! goed dat je oplet. Weet je ook waar frank is btw? Ik denk een braziliaanse internet soa
WillemJan Zijderveld schreef op 28.02.2007 17:15
Ik wil alleen even mededelen, ik vind het gros van de mensen die hier reageert simpelweg dieptriest...

@hierboven, wtf heeft zijn programmeer talent te maken met dit topic? En dat jij alleen aan jezelf denkt ipv aan anderen, en dus niet de moeite doet om rekening met mensen te houden, maakt je alleen maar triester..

Ik spreek niet alleen over zijn script talent, ik spreek over scripten i.c.m. dylexie wat dus wel degelijk relevant is aan dit topic.

Waarom zou je rekening moeten houden met iemand die dyslexie heeft. Ik maak hooguit opmerkingen over iemand die geen hoofdletters en punten gebruikt, maar verder zeur ik toch niet over de d'tjes en de t'jes...
ik heb ook dyslectie :)
Koop een lollie en ga het vieren..
PHP Newbie schreef op 28.02.2007 17:14
[quote='WillemJan Zijderveld schreef op 28.02.2007 16:26']pepijn, koest, terug in je hok!
Doe eens lief voor die jongen, hij komt hier net aan, en laat even weten dat hij dyslectisch is, zodat wij er rekening mee kunnen houden.

Oei, als ik van iedereen hier die dyslexie heeft een lijstje bij moet gaan houden dan weet ik het ook niet meer..

Verder heeft een dyslecticus geen vaak geen problemen met programmeren, net zoals een stotteraar vrijwel nooit last heeft bij zingen.. [/quote]
:P en een melkboer bij het zitten?
Steffan schreef op 28.02.2007 19:39
Koop een lollie en ga het vieren..

maar de winkels zijn dicht :)

Reageren