Ik heb ze niet, en wens er voorlopig nog niet aan te beginnen. WinXP bevalt nog prima en draait ook goed (niet helemaal efficiënt, want heb wel een 64bits processor)
En Office '07 heb ik over gelezen dat er een groot en standaard veiligheidslek in zat. Dus Microsoft zal het beveiligen wel weer niet zo serieus hebben genomen. Neej dankje dan maar, geef mij maar de oude vertrouwde versie. Misschien over een jaar (of 2 :P) als de boel beter is beveiligd en er servicepacks voor zijn uitgekomen.
Ik heb vista wel, maar ik wacht eerst totdat de kinderziektes eruit zijn, SP 1 uit is en meer dan 90% van alle programma's ook op vista draaien. Nu draait ongeveer 60 % op vista. Dat is mij veel te weinig.
Ik draai Vista, zitten nog wel wat kleine dingetjes in, zoals dat hij soms aangeeft dat programma's niet reageren terwijl als je dan even wacht ze gewoon weer draaien.
En het is jammer dat er nog geen goeie videokaart drivers zijn waardoor ik in sommige spellen de brightness niet kan instellen.
Ben wel een fan van het nieuwe start menu, die zoekfunctie scheelt veel tijd, en verder ziet het er wel leuk uit :)
Vista vind ik niks, het is alleen grafisch een vooruitgang en maakt je PC sloom in vergelijking met XP.
Laatste stond op Webwereld of Computer Idee ofzo dat Vista qua snelheid weer vergelijkbaar is met Vista Windows 98 i.v.m. al die grafische foefjes.
Ik houd het dus gewoon bij XP en Office 2003 :)
Office 2007 is wel erg wennen maar dan wel aardig geloof ik... Maar toch niet helemaal geweldig want me pa heeft hem er alweer afgegooid :p
Ja, grafisch is vista echt wel mooi. Maar het is nog onstabiel, vraagt veel van je pc en, misschien nog wel het ergste, bij elke actie vraagt hij of je het zeker weet! (ook wel bekend als "The Nanny"). Ik ga denk ik over een half jaar vista draaien. Dat grafische gedeelte bevalt me wel goed!
'The Nanny' kan je gelukkig uitzetten. Dus die ergernis is alleen voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is :p
Ik draai Vista met Office 2007, en ben over beide erg tevreden! Vista is ontzettend stabiel bij mij (nog geen blue screen of death gehad!) maar dat komt ook omdat ik ontzettend brute hardware heb.
Het werkt onzettend snel en intuitief; ben helemaal dol op de nieuwe menustructuur (ipv mijn documenten).
Kan me alleen nog wel een beetje ergeren aan de nieuwe boot-structuur; maar dat komt dan weer omdat ik er geen ervaring mee heb (duh; tis nieuw), dus dat was wel even prutsen.
Office is ook super tof; het werkt eigenlijk net zo makkelijk als 2003. Wat ik erg tof vind is het contextmenuutje als je een tekst selecteert; zo kun je snel en makkelijk editen.