Hey,

Wie heeft Vista of Offoce 2007 al? Welke versie? Hoe?
Ik heb:
-Vista Ultimate gekregen (van vriend)
-Office 2007 Enterprise gejeweetwelt

Mvg,
Jonathan
Heb laatst mijn vista business licence binnen gekregen en meteen ook vista geinstalleerd. Maar ik moet zeggen dat ik er niet erg van onder de indruk ben. Tuurlijk de grafische interface is een stuk mooier dan die van XP, op mn iMac draait vista zeer vloeiend, maar na 5 minuten begon ik me al te ergeren aan 'The Nanny'. Het eerste wat ik dan ook deed was de manier zoeken om dit uit te schakelen.

Maar om nu verder te zeggen dat vista een hele verbetering is tov van Windows XP? Nee. Het besturingssysteem zal misschien wel veel 'veiliger' geworden zijn, maar veiligheid begint bij de gebruiker. En dat is ook waar microsoft heel erg aan gewerkt heeft en voor de noob zal het ook prima zijn. Maar mij zit het alleen maar in de weg...

Kortom, ik zal het alleen gebruiken als ik echt niet anders kan, maar geef mij voor de rest maar gewoon Mac OSX.
@winkie, je kunt inderdaad 'the nanny' uitzetten, maar dan krijg je links in je taakbalk om de menu de melding dat het uitstaat. dat is ook niet echt fijn he!?
@pepijn

En ook die melding kun je uitzetten. Het is wel heeeel moeilijk, ik snap het best wel, toch zeker 2 á 3 muisklikken...
@Pepijn
Ook dat zal je waarschijnlijk wel ergens uit kunnen zetten hoor..
ik hoef vista niet
veelste rottig en alles
heb het 1 uurtje gedraait en toen liep me laptop erop vast (vista compatibla)
ik had een legale vista met men MSDNAA account dus daar kon het niet aan liggen
dus voor mij lekker xp =)
/me heeft windows vista home prenium legaal gekocht, gekregen met mun pc.
Vista Home Premium op men laptop :D met Office 2007 en een rating van 4.4!!!!!! :D
AH damn ik heb een rating van 4.1 :P
ik heb vista busines en office 2007.. maar wat is de vraag nou precies?? :P
Luke Banning schreef op 01.03.2007 12:05

...
Laatste stond op Webwereld of Computer Idee ofzo dat Vista qua snelheid weer vergelijkbaar is met Vista i.v.m. al die grafische foefjes.
...

Uiteraard is Vista vergelijkbaar met Vista.. ;-)

Visa nog niet geprobeerd, office 2007 bevalt prima

Reageren