Hallo,

Ik ben mijn website jorenweb.winar.nl in een nieuwjasje aan het steken , nieuwe pagina's , sommige pagina's weg , ... ( je kent dat waarschijnlijk wel :) )

Nu zit ik met het probleem dat ik geen inspiratie meer heb voor wat ik er kan op zetten : dit heb ik al : fotoboek , filmpjes , uploaden , links , gastenboek , contact .

Nu zoek ik nog 2 of 3 pagina's ( zaken , ideetjes ) dat bezoekers aantrekt . want tot nu toe krijg ik 6 tot 15 bezoekers per dag . dit zou ik toch willen verhogen naar 30 tot 40 bezoekers .

Maar wat trekt bezoekers nu juist aan , wat vinden ze leuk/niet leuk ???

en voor ik het vergeet , ik heb ook al een poll

alle ideetjes zijn welkom !!!

Bedankt ,
Ik zou lekker eens mijn layout omgooien en een div-site van maken die flitst en er wat aantrekkelijker uit ziet. Daarna zou ik meer functionaliteit gaan toevoegen maar dat is mijn mening....
Ik heb mijn layout nog in tabellen gemaakt maar er zitten wel veel meer div's in dan vroeger nu doe ik bepaalde zaken met id's clase en hij laat nu ook sneller , ik heb er ook een nieuwsbrief systeem in verwerkt

Ik vind de kleuren van je siteniet echt mooi. Probeer anders voor je leden een loginsysteem te maken, met daarin een forum en pm, hiermee kunnen ze goed contact met elkaar houden
dat zijn niet de kleuren hoor ( dat blauw ) ik ben een nieuwe layout aan het maken ...
wat is een pm ?
En dat inlog systeem is nog niet zo'n slecht idee ik ga er zeker eens wat mee proberen
private message. Prive berichten. Als ik jou een tip mag geven, gebruik phpmylogon, en bouw daar een forum omheen.
phpmylogon , is dat het user systeem of hoe bedoel je ? ow prive berichten sturen , had winar.nl ook :d
phpmylogon is een inlogsysteem met meerdere users, en het is gratis. Priveberichten op winar.nl is wel leuk, maar jij wilt dat Jouw leden naar elkaar berichten kunnen sturen.
ow oke , en waar kan je het donloaden ?

dat van winar.nl zei ik maar om te verduidelijken dat ik wist wat je bedoelde

edit : ik heb al een plaats gevonden waar ik hem kan downloaden maar kan het ook niet in het nederlands ? mijn engels is zo goed
bij de instalatie kan je kiezen tussen nederlands en engels. Voor die versie moet je in het scriptlib zijn
bedoel je dit script uit de scriptlib ? ( zie link hieronder )
http://www.phphulp.nl/php/scripts/8/564/

en op die pagina kan je op download klikken , en dan kan je enkele bestanden downloaden moet ik ze allemaal hebben of 1 bepaald bestand ?

Reageren