Hallo,

Ik ben mijn website jorenweb.winar.nl in een nieuwjasje aan het steken , nieuwe pagina's , sommige pagina's weg , ... ( je kent dat waarschijnlijk wel :) )

Nu zit ik met het probleem dat ik geen inspiratie meer heb voor wat ik er kan op zetten : dit heb ik al : fotoboek , filmpjes , uploaden , links , gastenboek , contact .

Nu zoek ik nog 2 of 3 pagina's ( zaken , ideetjes ) dat bezoekers aantrekt . want tot nu toe krijg ik 6 tot 15 bezoekers per dag . dit zou ik toch willen verhogen naar 30 tot 40 bezoekers .

Maar wat trekt bezoekers nu juist aan , wat vinden ze leuk/niet leuk ???

en voor ik het vergeet , ik heb ook al een poll

alle ideetjes zijn welkom !!!

Bedankt ,
Lettertype vind ik persoonlijk niet zo mooi, probeer eens wat anders ;-)
@scriptr

voor de duidelijkheid het gaat niet om de link jorenweb.winar.nl die ben ik juist aan het hermaken het gaat er om dat ik hem aan het vernieuwen ben en geen inspiratie heb voor zaken die erop kunnen en zo
als je wil weten waaar ik nu mee bezig ben en zo en hoe hij er gaat uit zien http://www.jorenweb.winar.nl/test/
@Thomas en Freek

bedankt dat jullie de lay-out mooi vinden . ik heb er dan ook wat tijd aanbesteed ik weet ook dat ie in FF flipt ik heb er al een topic voor gepost op html-site.nl maar daar helpen ze me duidelijk niet. dus als ik dit afgehandeld heb ( donwload van de file ) dan ga ik hier nog een topic plaatsen .

@Thomas

bedankt ik ga hem morgen binnen halen zit even op de pc van mijn vader .

bijde bedankt

groeten,
joren

ps. ik laat weten of het gelukt is met het systeem en als ik nog vragen heb zal ik ze hier posten . waarsschijnlijk zal het pas binne 4 weken zijn .
ik ben namelijk nog maar 13 ( 15 maart , 14 ) en heb dus bijna exames en moet ik dus echt wel blokken

@ Joren: de layout is niet slecht, maar oogt een beetje zoals de meeste sites er vijf jaar geleden uit zagen :-$ . Het is allemaal zo 'eentonig', hetzelfde. Probeer eens wat met Photoshop / Paint shop pro / Fireworks iets leuk te maken (gradient, 'effecten'), maar ga ook weer niet overdrijven. Alleszins, je bent goed op weg... de verbetering is zichtbaar ;-) .
Ha joren,
Ik kan je mijn oude ledensysteem wel geven als je wilt.
Zeg het maar op msn als ik hem moet opsturen.
@arwin

bedankt , zou me een al een stuk verder brengen

@ponzi

Oke ik zal er eens naar kijken .
En zal photoshop één van de dagen binnen halen

groeten,
joren
kopen bedoel je
@ wes

ik heb mijn plaatsen waar ik cracks en zo af haal dus :) heb enkele programma's ( stuk of 2 ) dat 100 derde euro's kosten gratis afgehaalt ;)

nogmaal @ponzi

ik ben blij dat je de verbeteringen ziet .
Wat zou jij zo nogal doen voor de "eentonigheid" weg te werken ( halen ) ?

Reageren