Heey allemaal,

Ik wil toch maar even een goedde start maken.
Daarom zoek ik een goed boek.
Ik had deze gevonden:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002606602&Section=BOOK

Is die goed? Ik wil dus dat ik na dit boek wel redelijk wat kan.. Ik ga niet voor de niks 261 pagina's doorlezen ;)
Of weten jullie een beter boek =D
Graag tips xD

Groeten, Vincent.
@Donhertog: Ik ben niet een complete noob hoor =]
Ik weet wel dingen als:
echo enzo..
variabelen
while
for
if,else,elseif
foreach
variabelen
arrays
maar niet echt meer =]
Maar jij bent het er dus ook mee eens dat ik die dingen uit minder een na laatste post kan nadat ik dat php boek uit heb??
Dan denk ik dat ik dat boek maar is ga aanschaffen ;)
@ vincent

ik vindt het zeker geen zonde van mijn geld.
Ik hoop dat je daarmee ja bedoelt =D
Hartelijk Bedankt voor de reacties, jullie hebben weer voor een nieuwe koper van dat boek geregeld(eigenlijk moeten jullie daar geld voor vragen aan de auteur :P)

Mvg, Vincent.
Ik wil het toch even cker weten dus nog 2 vraagjes:
- Heeft iemand hem misschien 2e hands dat ik hem kan overkopen?
- Weten jullie cker dat ik daarna zon spel als www.travian.nl kan kopen? Want
het is toch een aardige prijs..
@Vincent

Neej er is voor zover ik weet geen enkel boek beschikbaar, waar je met basiskennis in kan stappen en dat je als je klaar bent een grote online comunity of een spel kan bouwen/ onderhouden.

Maaar het complete handboek heb je veel aan als je geen beginner bent. Veel functies worden goed uitgelegd, en er staan zeer goede voorbeelden in. Wil je meer doen met PHP zou ik bijna zeggen dat het boek wel een must is. Het is tevens een goed naslagwerk (naast php.net natuurlijk) om fucnties die je ff niet meer weet op te kunnen zoeken.
Je moet gewoon veel oefenen..
Als je al wat kennis hebt is het boek "php 5 superboek" ook een aanrader.
Wat moet ik ongeveer al kunnen voor dat "php 5 superboek" ?
Kom niet met de basis want dat begrijp ik wel :P
Maar wat voor dingen..
Waar leer je meer van?
Van:
PHP 5 Superboek
of van het eerder genoemde:
PHP 5 & MYSQL het complete handboek
Ik was serieus onder de indruk van Practical PHP Programming. Als je een klein beetje engels kunt kun je daar eigenlijk alles leren wat je nodig hebt.
PHP 5 Superboek gaat wat verder in op PHP 5, geavanceerde programmeren.
PHP 5 & MySQL het complete handboek is gewoon iets wat een klein beetje van een boel uitlegd. Wat vindt jij belangrijker?
Ik denk dat allebei goed zijn en ik weet niet wat jij precies als ambitie hebt maar je kan een boek nog zo vaak doorlezen, je bereikt veel meer met gewoon doen doen doen doen...

Reageren