Beste .......,

Wij zoek een (of meer) professionele PHP-Scripter(s) die voor (en eventueel met) mij een site willen maken.
Post of e-mail ook wat je er voor wil hebben!
Je kan me bereiken via msn/e-mail: [email protected]

Met Vriendelijke Groeten,
Koen Wesselman en Dick Nijhuis
Ik kan het design maken voor de site. Wel wil ik graag een wat duidelijke beschrijving van wat je allemaal wilt. Ik heb het dus over een layout, subpagina's, een logo en allerlei iconen wat betreft bijvoorbeeld de objecten.
Ik wil graag meewerken aan het concept, het zou fijn zijn als iemand van phphulp.nl hieraan mee wil werken, dan kunnen we samenwerken.

Over het geld, reken voor de layout incl. een subpagina zo'n 200 euro. Daarnaast worden de buttons en iconen er nog los bijgerekend.

Met vr. gr.

ArendJan Averink
http://deagle.nl
Koen ik kan je wel aanraden om eerst heel goed naar een begin ontwerp te kijken. Wat wil je met de site, wie wil je er mee bereiken en hoe moet het gaan werken en eruit zien. Hoe gedetailleerder, hoe makkelijker het is voor de scripter er mee te beginnen. Dat scheelt de scripter een hele hoop tijd, en jou een hele hoop geld. Want des te langer zij er mee bezig zijn, des te meer gaat het jou kosten.

En pas op, voor zo'n soort ontwerp zou ik een half boek kunnen schrijven. Maar dan weet de scripter wel precies wat er van hem verwacht wordt en hoe hij het moet bouwen. Eerst een goed ontwerp, en dan weet de scripter en jij wat ze kunnen verwachten.

Reageren