Wij zoek een (of meer) professionele PHP-Scripter(s) die voor (en eventueel met) mij een site willen maken.
Post of e-mail ook wat je er voor wil hebben!
Je kan me bereiken via msn/e-mail: [email protected]
Met Vriendelijke Groeten,
Koen Wesselman en Dick Nijhuis
Ok, blijkbaar was het dus niet genoeg.
Ik zal me komende dagen bezig houden met een UITGEBREIDE beschrijving geven, maar wat moet er PRECIES instaan? Alles wat bij élke klik op élke knop gebeurd?
Zoek je een scripter, of ook iemand die het design maakt? En denk daar niet alleen aan de HTML & CSS maar ook de afbeeldingen/logos. En verder heb je het over 'betalingen'... Dus je wilt het koppelen aan iets van iDeal? Heb je enig idee wat het jou maandelijks gaat kosten? En heb je al nagedacht hoe je dat systeem zo wilt krijgen dat hij geld gaat terugstorten? Hoe wil je dat gaan koppelen? Ben je al bij de bank langs geweest? Heb je al een inzicht in de maandelijkse abbo-kosten voor zulke api-koppelings-systemen?
Ja. Dan zou de scripter meteen aan de slag kunnen. Dit is echter niet nodig om je een prijsindicatie te geven. Gewoon dingen als: gebruiker moet kunnen registreren, en daarbij een plaatje uploaden, enz. enz.
Ja. Dan zou de scripter meteen aan de slag kunnen. Dit is echter niet nodig om je een prijsindicatie te geven. Gewoon dingen als: gebruiker moet kunnen registreren, en daarbij een plaatje uploaden, enz. enz.
Niet nodig? Dat is nieuw!
Wanneer ik niet precies weet hoe jouw systeem moet werken (klik op knop 1, gan naar pagina 6, etc. etc.), dan kan ik wel iets gaan bouwen, maar de kans dat het lijkt op datgene wat jij in gedachten hebt, is minimaal. Dit is een garantie op een mislukking! Je gaat zo veel ontwerpbeslissingen tegenkomen tijdens het bouwen, dat het een héél erg goed plan is, om de boel eerste eens op papier uit te gaan werken.
Een andere oplossing is om samen (dus naast elkaar gezeten) de boel te gaan bouwen en ontwerpen. Maar dan zul je de programmeur meer moeten betalen, hij moet zich dan ook bezig gaan houden met allerlei ontwerpbeslissingen die allemaal extra tijd kosten.
Maar goed, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ik heb inderdaad óók een designer nodig, ik was echter van plan hier iemand anders voor in te huren maar als iemand hier het ook kan.
Voorlopig zal ik me bezighouden met het precies uitwerken van mijn idee. (Of er moet tóch iemand zijn die me nu een prijs kan geven, wat (na al die posts) voor mij duidelijk is geworden dat dat niet lukt)
Hangt weer af van wat je precies wilt ;)
Voor een website design moet je rekenen op iets tussen de 150 en 250 euro.
Je hebt dan een Valid xHTML/CCS Website, zonder gebruik van tabellen.
Als dat je wat zegt ;)
Dit is puur de layout, dus zonder in game afbeeldingen etc.
* klant loopt een auto-showroow binnen
k: 'hallo, ik wil graag een auto met 4 wielen van u kopen, wat kost dat?'
v: Aah, prachtige keus, dat is dan 18.962€
Hoe vaak denk je dat bovenstaande situatie voorkomt? Juist...