Wij zoek een (of meer) professionele PHP-Scripter(s) die voor (en eventueel met) mij een site willen maken.
Post of e-mail ook wat je er voor wil hebben!
Je kan me bereiken via msn/e-mail: [email protected]
Met Vriendelijke Groeten,
Koen Wesselman en Dick Nijhuis
hangt er vanaf hoeveel k zou moeten doen..
als je een hele game zou moeten scripten zou ik eerder naar de +1000 gaan denk ik..
hangt er natuurlijk wel vanaf hoe uitgebreid enzo het moet zijn..
Beste Koen,
Ik denk niet dat mebus het echt als zeer negatieve reactie bedoelt heeft. Ik denk dat hij bedoelt dat niet alle nodige informatie erop staat. En jullie vertellen alleen dat jullie iemand nodig hebben, en dat klinkt erg kort door de bocht.
Inderdaad. Want koen, ik zag namelijk geen prijs er bij staan ofzo... Als dat er wel stond had ik zowieso al anders gereageerd...
Maar als je niet weet hoeveel geld zoiets kost, kan je misschien iets van een uurloon geven/bedenken. Of in iedergeval een richtprijs. (minimaal of maximaal buget)
Ik denk dat niemand een minimaal budget zal stellen, zolang er maar goed werkt gelevert wordt ;)
Over de prijs:
Dit is de eerste keer dat ik zoiets vraag, ik zou dus liever hebben dat de scripter met een bedrag komt, zodat ik kan kijken of het binnen het budget van mijn sponsor is.
Dan zal jij een zeer gedetailleerde beschrijving moeten geven van wat het moet worden ;)
Je zal dus de complete gameplay al uitgepland moeten hebben...
Het is de bedoeling dat het een site word met een login script (Met natuurlijk 'Wachtwoord Vergeten' en Activatiecodes).
Als je inlogt kom je op een Status-scherm, waar alle informatie over je account staat (objecten, kooppunten, gebruikersnaam, enz.)
Er moet een pagina zijn waar je kooppunten kan kopen, waarmee je objecten van een Handelscentrum kan kopen. Op dit handelscentrum moet je je eigen objecten ook kunnen zetten.
Andere spelers moeten je profiel kunnen zien (wat je zelf aan kan passen), reacties kunnen plaatsen, en berichten kunnen sturen.
Ook moet je op een Uitbetalings-pagina je kooppunten weer in kunnen wisselen voor geld, je moet dus ook op je profiel een bankrekening nummer in kunnen vullen.
En er moet een 'steelmogelijkheid' zijn, waarvoor je weer steelpunten moet kopen. Met deze punten kan je kooppunten van medespelers 'stelen'.
Het liefst met een makkelijk systeem om objecten toe te voegen. Deze objecten moeten met foto's zijn! (Objecten toevoegen alleen voor admins)
Wanneer je serieuze reacties verwacht, lever dan zelf ook serieuze input, oftewel een zo volledig mogelijk functioneel ontwerp en layout. Ga er maar van uit dat je hier al snel 50 tot 100 A4-tjes voor nodig hebt.
Zonder deze input kan niemand een zinnige uitspraak doen over de totale kosten. Hooguit een uurloon, maar dan weet jij nog niet waar je aan toe bent.
Eigenlijk is het de bedoeling dat je én een richtprijs én een goede omschrijving geeft. Dan kan iedereen een inschatting doen van het aantal uur wat hij er mee bezig is en aan de hand van zijn gemiddelde uurprijs zou hij/zij dan zelf kunnen beslissen of hij de klus wilt aanpakken.
Opzich zou je die richtprijs ook kunnen laten vallen. Maar dan hebben wij alsnog een goede omschrijving nodig. Dan kan iedereen vaststellen óf hij/zij het aankan, hoeveel uur hij/zij ermee bezig denkt te zijn, en of het haalbaar is. Dan krijg je vanzelf een reactie van mensen met een uurprijs.
In beide gevallen geld, meer info! Ik kan jou wel een uurprijs geven, maar aangezien jij geen inschatting kan maken van de hoeveelheid tijd die het gaat kosten kom je vanzelf in de problemen. En als je een vaste-project-prijs wilt hebben dan moet met een nog veel uitgebreider plan aankomen.
Afin, ik ben altijd wel opzoek naar een leuk project maar ik zal niet snel in zee gaan met loze kreten, vage begrippen en iemand die niks/nauwelijks iets op papier heeft staan. Tenzij ik er een echte uitdaging in zie, maar dan zal je mij niet horen over een uurprijs.