Hallo,

voor de toegang tot een spelletje op mijn site wil ik mensen laten betalen.
Gasten die kunnen het spel gratis spelen (maar verdienen niets) en leden moeten betalen via Eurobellen.nl.

Nu is mijn vraag: Is deze manier van toegang wel betrouwbaar? Kunnen mensen niet gewoon de URL aanpassen(alsof er betaald is) zodat ze altijd toegang krijgen? Of moet er met bepaalde variabelen gewerkt worden die niet automatisch in de URL meegestuurd worden?

Zijn er eventueel mensen die hier ervaring mee hebben?
Ikzelf werk altijd met Mollie, maar eurobellen zal ongeveer hetzelfde concept hebben. Het is zo veilig als de programmeur die aan de voorkant zit het maakt. Afhankelijk van wie het maakt ligt die veiligheid dus tussen niks en onkraakbaar. Mollie/eurobellen hebben daar dus geen invloed op/niks mee te maken :).
Mollie is nog het beste vind ik persoonlijk
En mollie bied tegenwoordig ook betalingen via iDeal aan, ook wel relaxed.
Dat script (van mij trouwens :P) zou je bijv. prima kunnen gebruiken om een database rij te activeren. Vorige week heb ik iets geschreven waardoor mensen na betaling toegang krijgen tot een draadloze accespoint...
Zou als ik jou was even een emailtje sturen naar het bedrijf Tel and Pay.
Hanteren hogere uitbetalingen dan Mollie en Eurobellen.
Ik raad je ook Mollie aan. Veel betere Scripts voor te krijgen enzo. Ik gebruik het zelf als Donatie voor op mijn site. ;)
Zou iemand mij misschien willen helpen met het opzetten van een bepaald PHP bestand?

Ik denk dat ik inderdaad gebruik ga maken van Mollie.

Nu is het idee:
mensen kunnen een spelletje spelen op mijn site. Gasten spelen gratis en verdienen niets en ingelogde members moeten eerst betalen en dan kunnen ze 1x spelen.

Ze komen beiden via dezelfde link binnen. Hier moet dus gekeken worden of de persoon een gast is of een member.
Gasten worden rechstreeks naar het spel doorgestuurd. Members moeten eerst betalen en dan doorgestuurd worden.

Wie wil mij hierbij helpen?
Weet iemand in ieder geval hoe ik gasten en ingelogde members kan declareren in PHP?
Weet iemand in ieder geval hoe ik gasten en ingelogde members kan declareren in PHP?

Reageren