Uit een hol komt een beer en loopt 596 meter naar het noorden, dan 596 meter naar het westen en dan 596 meter naar het zuiden. Nu is de beer weer bij zijn hol.

Wat voor kleur vacht zou de beer hebben?

[edit]Antwoord komt morgen(15-03-2007)[/edit]
Bruin? :D
Het is een witte ijsbeer en hij is op de noordpool?
Geen idee wat voor een kleurtje hij heeft, maar wel dat hij niet in een Vinex-wijk woont. Een afstand van 596 meter tussen de ene ingang en de andere, dat is niet mis. Woon je wel op stand! ;)
De kleur is wit:)

Het is een ijsbeer, nergens anders op de aarde, dan op de noordpool kan je zonder dat je je vierkantje afmaakt weer op hetzelfde punt uitkomen.

(voor de denkers, in theorie zou het ook op de zuidpool moeten kunnen, ware het niet dat de ijsbeer alleen op de noordpool leeft ;)
Hmmm, eerst naar het Noorden. Dan naar het Westen en dan naar het Zuiden.
=> een hol van 596m (onlogisch voor een berenhol)
dus ik zeg Paars (ook onlogisch)
WIT maar ik zeg dat de beer op de zuidpool moet wonen, immers dan is zuid altijd weer terug naar het startpunt. (maar ik betwijfel of er beren op zuidpool wonen)

ff gecheckt en er wonen geen ijsberen op de zuidpool, dus idd geval rozuh (als variatie op de rozuh olifantjes)
Staan twee 'personages' * langs een rivier
beide aan een verschillende kant van de oever..

schreeuw de een naar de ander: "hoe kom ik aan de overkant?"
schreeuw de ander: "Daar sta je al"

* personages: zelf in vullen wat je leuk vind (blondjes, belgen, nederlanders, duitsers, php'ers :)
Dit moet wel op de zuidpool zijn, als het op de noordpool was zou het moeten zijn naar het zuiden, naar west en dan naar noorden.

Maar op de zuidpool leven geen beren dus is er ook geen kleur/
Bruin

Reageren