ik erger me (vast niet als enige) kapot aan de stijl van de phphulp site. Het CSS is echt zwaar irritant! Ik heb dmv Greasemonkey en Firefox addons al wat overrides gemaakt, maar dat is toch niet ideaal.
Dus de nieuwe site kan misschien opties in een profiel zetten dat een extern (of gewoon standaard phphulp) css bestand wordt geladen om voor het css te zorgen. Desnoods kunnen css bestanden geupload worden, die dan gebruikt worden door de ingelogde users. Maar vanaf externe site (dus je eigen site, zodat er niet 500 css bestanden op phphulp staan) werkt net zo goed.
Idee? Het is maar 1 extra veldje in de gebruikerstabel (of hoe het ook werkt) en heel veel extra gemak, al zeg ik het zelf.
En anders heb ik pech, ga ik lekker door met Greasemonkey ;)
[quote='Leon Kunst schreef op 27.02.2008 13:29']Waar ik me altijd aan erger op deze site, is het maar weer terug vinden van de topics waar je gepost heb (dus niet geplaatst, die kun je wel terug vinden)
dan moet je eerst maar ff weten welke catogorie je wat gepost hebt, en dan zoeken naar je naam etc.
miss handig voor een overzicht, om van jezelf te zien waar je gepost hebt? (met een link naar het desbetreffende topic)
Een extern CSS bestand, hmm.. daar moet ik nog ff over nadenken, maar thema's is wellicht (na de lancering) een goed idee om als feature toe te voegen..
Topics kun je straks ook intern bookmarken en je zult straks een post history pagina hebben waarin staat waar je hebt gepost.. Dat ontbreekt idd aan de huidige versie, vervelend!
We moeten nog altijd een keer een biertje gaan drinken in Zwolle wes.. Eén van mijn beste vrienden woont daar nu dus ga er binnenkort een weekendje stappen.. Laat wel ff weten wanneer :)