Hoi

ik erger me (vast niet als enige) kapot aan de stijl van de phphulp site. Het CSS is echt zwaar irritant! Ik heb dmv Greasemonkey en Firefox addons al wat overrides gemaakt, maar dat is toch niet ideaal.
Dus de nieuwe site kan misschien opties in een profiel zetten dat een extern (of gewoon standaard phphulp) css bestand wordt geladen om voor het css te zorgen. Desnoods kunnen css bestanden geupload worden, die dan gebruikt worden door de ingelogde users. Maar vanaf externe site (dus je eigen site, zodat er niet 500 css bestanden op phphulp staan) werkt net zo goed.

Idee? Het is maar 1 extra veldje in de gebruikerstabel (of hoe het ook werkt) en heel veel extra gemak, al zeg ik het zelf.
En anders heb ik pech, ga ik lekker door met Greasemonkey ;)
Leon je bent zeker vrij actief op die site's ? :)

Enige vraag naar bas toe.
Nu zie je of iemand online/offline is. Maar wat ik tot nu toe hierboven heb gezien is dat je die niet meer toepast ?..

Ik vond het net wel leuk..
En nieuwe Poll is ook interessant
Ja inderdaad, want op deze poll groeien bijna spinnewebben;

edit:

ik actief? nee man :P heb al 2 jaar vriendin :)
/edit

Bas, deal!

Kijk wel ff of jacco en winkie ook kunnen die willen ook geld zien die komen ook voor de gezelligheid es in zwolle
Check!
Zodra ik weet wanneer vertel ik op het kan of niet
Leon Kunst schreef op 27.02.2008 14:35
Ja inderdaad, want op deze poll groeien bijna spinnewebben;

Mwhahaha :)

Gelukkig kan je nog steeds een borsteltje pakken om ze weg te doen :) (offtopic)

de poll mag veranderen naar die laatste van criminals
hehe, hij“s leuk he!:)

miss voor de designer van deze site.
5 knopjes boven aan de website met elk verschillende kleur, en als je er op klikt dat de hele site een ander kleurtje krijgt? (tinten)
Of misschien dat er bij je x-duizendste post een ballonnetje komt?

(Dit is gewoon m'n 3000ste post...)
@ Jonathan: gefelici!
Jan...

Ga jij eigenlijk stoppen op 15000 posts :P?

Reageren