Hallo mensen,

Ik kan mijn taakbeheer niet meer opstarten :( heb al twee dingen geprobeerd:
1. Control + Alt + Delete, heel vaak gedaan
2. In de 'startbalk' andere muisknop en dan taakbeheer

Dit werkt niet

Ik heb mijn computer uiteraard al vaak opnieuw opgestart

What2do?

Groetjes Freek

ps: Kladblok doet het ook niet maar als ik naar uitvoeren gaan en ik typ dan NOTEPAD dan doet hij het wel :S
virus scan geinstaleerd en uit laten voeren,

hij is lang bezig geweest maar had ruim 800 infected files gevonden alles verwijderd, windows opnieuw opgestart en alles doet het weer op notepad na maar die kwaal had ik al langer, ook limiwire wordt niet meer uit zichzelf opgestart

Dank voor Alles
@Freek, een schone installatie is ook altijd wel fijn vindt ik zelf...gewoon bestanden die je nodig hebt op andere partitie pleuren..
Freek schreef op 18.03.2007 18:39
virus scan geinstaleerd en uit laten voeren
Pardon durf jij tegenwoordig met een Windows machine zonder virusscanner te werken!
@webmakerij: Als je al mij post goed hebt gelezen dan weet jij dat ik een virusscan had maar dat ik niet door had dat hij verlopen was:P misschien was het gisteren laat geworden?
@ Webmakerij: Zijn vorige was vervallen, maar dat wist hij niet ;-) .
@pepijn: Zou je die link willen laten staan dan doe ik dat morgen even, hetzelfde probleem namelijk ;-).
Nee die post had ik inderdaad -kennelijk niet gelezen- [schaamt zich diep]

Maar dat vind ik het nog vreemd. Als mijn virusscan is verlopen dat springen er meteen duizend venstertjes op.
Bij mij ook Webmakerij, maar blijkbaar levert niet elke Virusscanner-fabrikant (wat een woord) zo'n ondersteuning :-/ . Zou eigenlijk wel moeten.
Nog ff een tip voor een goeie gratis scanner: AVG
Die AVG virusscanner had ik eerst ook =D

Reageren