Ik kan mijn taakbeheer niet meer opstarten :( heb al twee dingen geprobeerd:
1. Control + Alt + Delete, heel vaak gedaan
2. In de 'startbalk' andere muisknop en dan taakbeheer
Dit werkt niet
Ik heb mijn computer uiteraard al vaak opnieuw opgestart
What2do?
Groetjes Freek
ps: Kladblok doet het ook niet maar als ik naar uitvoeren gaan en ik typ dan NOTEPAD dan doet hij het wel :S
ik denk dat er idd venstertjes zijn geweest toen de virusscan verlopen was, maar meestal negeer ik virusscan venstertjes als het geen virussen zijn want die komen ook als het product nog niet verlopen is
weet iemand een goede virusscan, hij mag betaald zijn want je kan je computer niet beveiligen met alleen gratis stuff
---edit----
(slaat op post van jan)
Nou als hij echt zo goed is dan ga ik het zo gebruiken en ga ik er pas geld in steken als het fout is
bedankt voor de tip trouwens, bespaart weer geld :D
---/edit---
Freek, die stelling slaat werkelijk nergens op. Zoals Jan hierboven aangeeft, werkt AVG perfect. Verder zijn er nog andere, goede, gratis varianten zoals Panda.
Het is niet omdat iets gratis is dat het daarom slecht(er) is. Vooral in computerland mag je die stelling niet als voor waar aannemen ;-) !
@ponzi, het is inderdaad niet erg logisch wat ik zeg maar ik vind het 'beter' voelen als het niet gratis is, als je begrijpt wat je bedoelt. Als je altijd veel gratis snoep kan krijgen ga je je ook afvragen wat er in zit en of het wel gezond/veilig is
?
Onbekende gebruiker
18-03-2007 20:34
McAfee (tevens gratis bij XS4ALL ADSL)
Wel eens problemen met controle van licentie status maar een herinstallatie (nog geen 20 minuten) doet wonderen.
AVG is ook erg goed alleen loop ik in AVG altijd te zoeken naar de knopjes.
McAfee heb ik wel eens gehad, was er toen niet erg onder de indruk van want er was heel vaak een update, zo vaak dat het wel erg vervelend werd, als McAfee aan stond was mijn computer een stuk langzamer, volgens mij neemt het meer geheugen in gebruik dan andere virusscanners. Ook had ik ondaks McAfee vrij veel virussen dus dat gebruik ik liever niet nog een keer
Een virusscanner voorkomt niet dat je een virus tegenkomt ! Een virusscanner zorgt er voor dat je het niet download en het niet actief wordt. In dat opzicht is McAfee juist wel goed.
Ben trouwens een heel tevreden McAfee gebruiker. Ergens vind ik het wel goed dat hij zo vaak ge-update wordt. Dat duidt alleen maar op de grote zorg van het bedrijf, vind ik.