Beste MMORPG programmeurs (en natuurlijk ieder ander) ik Wil graag weten wat jullie van :
http://online-wizard.nl/temp/

Vinden.

Het gaat in dit geval om de scripting en niet zozeer de layout. Je kunt items van Inventory naar Equipment verplaatsen DMV dubbelclick of DragDrop. Andersom werkt helaas nog niet. Je hoeft niet te registeren. Je IP word geregistreerd en aan de hand daarvan je dingen onthouden.
Leef je uit en laat je horen :)

Graag feedback en ideeen. Voor een voledig inzicht in de source kun je pm-en

LET OP : Javascript MOET aan staan anders werkt er helemaal niets

[edit]
Aantal dingen vergeten om te zetten van statisch naar dynamisch. Zou nu wel moeten werken
[/edit]

[edit]
Als je een bug vind vertel dan ook even waar en wat je gedaan hebt. Ook handig om te weten welke browser je gebruikt.
[/edit]
ik krijg 2 maal frisbee
Gaat dus nooit werken - meerdere mensen kunnen achter één IP adres werken
Het 'onthouden' doet ie ook maar half.
Zeer leuk idee, en dit kan ook echt mooi worden wanneer je design ervoor gaat maken maar:

- Als je het item sleept dan zie je eerst het vakje waar het kan dikgedrukt maa zodra je over die hele div gaat ergens gaat het dikgedrukte weg.
- Als het "None" is dus geen item is het beetje lelijk als je die terug laat plaatsen want het is immers helemaal niks.

Edit:
Heb Pagina gefreshed en opeens had ik 2x Gigantisch Zwaard etc paar items zijn gewoon verdwenen O_o
@Webmakerij Dat weet ik. Ik heb het er speciaal even in gezet zodat Jullie niet allemaal onder 1 record hoeven te werken.

@SanThe Wat heb je gedaan :)?

@Thijs Die items zijn neit weg. Alles wat weg is heb je waarschijnlijk aan. En welke browser gebruik je?
Nee de items waren echt weg, echter nu ik de browser helemaal opnieuw heb opgestart zijn ze inderdaad weer goed.
Gebruik IE 6 hier op werk.
Vreem ik heb ook IE 6 en nergens last van. Toevallig een javascript melding gezien?
erg netjes gedaan, leuk, maar ook een beetje in de categorie 'aardig maar zinvol?'. maar idd goed gedaan moet ik toegeven :)
@Wes het is voor een MMORPG die ik wil gaan maken. Dit is slechts een onderdeel van dat spel

@Jordy
Ik zou het heel knap vinden als je een script dat net als het mijne werkt van internet kan halen. Dragdrop opzich is inderdaad niet vernieuwend. Maar in deze vorm heb ik het nergens kunnen vinden

Reageren