Beste MMORPG programmeurs (en natuurlijk ieder ander) ik Wil graag weten wat jullie van :
http://online-wizard.nl/temp/

Vinden.

Het gaat in dit geval om de scripting en niet zozeer de layout. Je kunt items van Inventory naar Equipment verplaatsen DMV dubbelclick of DragDrop. Andersom werkt helaas nog niet. Je hoeft niet te registeren. Je IP word geregistreerd en aan de hand daarvan je dingen onthouden.
Leef je uit en laat je horen :)

Graag feedback en ideeen. Voor een voledig inzicht in de source kun je pm-en

LET OP : Javascript MOET aan staan anders werkt er helemaal niets

[edit]
Aantal dingen vergeten om te zetten van statisch naar dynamisch. Zou nu wel moeten werken
[/edit]

[edit]
Als je een bug vind vertel dan ook even waar en wat je gedaan hebt. Ook handig om te weten welke browser je gebruikt.
[/edit]
@jacco, snap ik. ik ben zelf ook met eentje bezig. Zelf ga ik een wat ander systeem gebruiken, het doel is vrijwel hetzelfde. Ik wil alleen niet dat ik afhankelijk ben van javascript.
Ik schrijf het om dingen te leren. Niet om er financieel beter op te worden. Mensen die geen JS aan hebben hebben gewoon pech :P
Ik schrijf het omdat ik het leuk vind om wat ik kan toe te passen :) verder ook niet. Ook is het concept wat ik aan het maken ben nu nog uniek, dat criminals mag deaud.

Javscript is een keuze, als iets uit kan of buggy is, gebruik ik het liever niet
Daar dacht ik tot voorkort ook zo over. Ik ga eerst de dingen met javascript fixen en vervolgens ga ik dmv de <noscript> tags de mensen bedienen die JS uit hebben
@jordy, als je tegenwoordig ziet hoe lui mensen zijn om iets toe te passen en te wijzigen naar hun wens, vind ik het niet slecht.
Jep. Scriptaculous en Prototype.

Beiden uistekende library en geen van beiden bieden aan wat dit doet. Ik ben nog niet echt onder de indruk van je commentaar want er nog geen enkel script wat jij gelinkt heb dat of database gestuurd werkt of wat direct de juistheid van uitgevoerde acties controleerd.

[edit]
Prototype is voor Ajax request en scriptaculous voor de dragdrop functionaliteit. NIET het opslaan maar puur van a naar b slepen
[edit]
Ik moet inderdaad beter lezen :P
[/edit]
[/edit]
Nee juist niet, beter lezen :)))

Reageren