Helaas heb ik een drovige mededeling. Een meisje genaamt: Cassandra van Schayk van 17 jaar oud. Ze woont in Almere-buiten wijk genaamt: bouwmeester. Hier onder een foto:
Ken je haar of heb je vragen vraag a.u.b. heb je haar naar vrijdag avond rond de klok van 4 uur snachts nog gezien stuur een email/pb of plaats een reactie alle hulp is welkom!!
mja .. je hebt gelijk :s maar je kan niet echt verwachten dat je via hier ze zal terugvinden (als ze wel vermist is)
Je hebt gelijk je kan niks verwachten ook niet van de politie het enige dat je kan is hopen, maar dan toch kunnen sommige mensen hiervoor geen respect tonen en dan vind ik laag en zwak!
Ik snap dat je het niet leuk vindt (zacht uitgedrukt, ik weet het) dat ze weg is, maar dit is nou niet echt het forum ervoor. Ik denk dat je beter ergens anders hulp kunt zoeken. Wat ik alleen niet begrijp, is dat iedereen gelijk grappen erover begint te maken en l*llig gaat zitten doen. Waarschijnlijk zit Robin er nogal over in, en is hij echt bezorgd, en jullie gaan hier een beetje zitten geinen.
Ik doe me best om te zoeken niet alleen hier en je zult het wel op meerdere plekken kunnen terug vinden, idd ik vind dit erg, niet dat hij mijn familie is maar wel een nichtje van een bekende ik weet niet zo 1,2,3., hoe ik dit moet gaan noemen. Meer info hier over kun je ook vinden op: www.hslive.nl
Extra info: Sinds zaterdagochtend 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan en is daarna niet meer thuisgekomen. Ze heeft rond 04.00 uur 's nachts met iemand gebeld.
:s kan dit niet getraceerd worden (als ze haar gsm nog bij heeft)?