Beste leden,

Helaas heb ik een drovige mededeling. Een meisje genaamt: Cassandra van Schayk van 17 jaar oud. Ze woont in Almere-buiten wijk genaamt: bouwmeester. Hier onder een foto:

Ken je haar of heb je vragen vraag a.u.b. heb je haar naar vrijdag avond rond de klok van 4 uur snachts nog gezien stuur een email/pb of plaats een reactie alle hulp is welkom!!
Heeft ze spullen zoals kleren en mobiele telefoon meegenomen? Ze zou nu heel goed bij een loverboy kunnen zitten; volgens mij is er in Almere-buiten wel een verhoogde activiteit van loverboys. Ik zal mijn ogen in ieder geval open houden in Utrecht (ook omdat ik niet tegen een lantaarnpaal wil fietsen), als ze altijd twee van die bolletjes in d'r haar heeft moet het niet moeilijk zijn zo iemand te vinden :)
Bedankt, En ik denk dat ze bezig zijn met het traceren van de telefoon
Np :) als dat al niet meer kan tegenwoordig dan ben ik saddam :|
Namelijk omdat elke GSM signalen uitstuurt en ontvangt :) dus als je er naar belt kan de GSM normaal worden getraceerd :s heb ik toch ergens eens opgevangen ... maar jah :s als ze haar GSM ook al niet bij heeft dan zal het zoeken worden :s
kutje man :S

edit: typfout
Reint schreef op 26.03.2007 18:41
kutje man :S

edit: typfout
WTF? Hoe kan je nou een typfout maken in "kutje man :S"??!
typ-polio hebben?
hehe dacht je nouw egt dat veel mensen van een programmeer forum een leven hadden??
@Jason het blijft de koffiehoek he!
Gezien de iets wat flauwe reacties, wat redelijk te verklaren valt doordat 90% eigenlijk alleen buiten komt tijdens het halfjaarlijkse PHPHulp-uitje, gooi ik hem dicht.

PHPHulp is hier simpelweg de plek niet voor alhoewel ik je bezorgdheid begrijp. Echter gezien de omschrijving op vermist.nl gok ik op een verkeerd pilletje, ze is wakker geworden in Meppel en aangezien ze daar nog geen stroom en bereik hebben duurt het even voordat er weer contact opgenomen kan worden.

Dit soort meiden kunnen meer dan prima voor zichzelf opkomen, hebben altijd vrienden om zich heen en zullen dus practisch zelden ten prooi vallen aan loverboys. Geduld hebben, afhankelijk van je geloof zou je nog kunnen besluiten om te gaan bidden en uiteraard kan het geen kwaad om haar te gaan zoeken. Ik zou dan echter eerder de lokale 'community's' in Almere aanspreken dan het plaatsen op een PHP-forum. Op Hyves zag ik net een 'vermist-hyves', wellicht is dat wat?

Mocht je het hier echt niet mee eens zijn dan kan je mij natuurlijk daar altijd op aanspreken. Doe het vriendelijk en onderbouw je mening en wellicht komen we tot een andere oplossing.

Reageren