ik wil dus een domein laten registreren en een gekoppelde server eraan. Dat kost daar €2,50. Er zijn iemand tegen mij dat je niet lager dan €10 euro kan, omdat dan de server verlies maakt. Dus niet wil ik weten als dit betrouwbaar, verstandig en slim is.
Groeten Steven
Mod edit
Topic titel even aangepast, anders zou het over kunnen komen als spam.
Ik neem aan dat we het over prive servers hebben? proffesionele servers zitten namelijk op meer
PCExtreme, professionele servers, host + domein: € 27.95 per jaar en er zijn vast nog wel goedkopere webhosters, het is dus niet zo dat het allemaal veel duurder is..
Alleen een .nl domeinregistratie van € 2,50 per jaar lijkt me wel erg weinig...
Ik neem aan dat we het over prive servers hebben? proffesionele servers zitten namelijk op meer
Wat is het verschil tussen een privé server en een professionele server?
Komt nog eens bij dat het nogal uitmaakt wat voor systemen jij op de server draait. Een server met een hele berg eenvoudige php-scriptjes en wat lullige MySQL-databaseestjes is heel wat anders dan enkele nog eenvoudiger php-scriptjes met een joekel van een PostgreSQL-database daarachter.
De ene server is de andere server niet. AMD - Intel, Celeron - XEON, single-core - multi-core, single processor - multi processor, 36GB SAS - 500GB SATA, 512MB - 64GB, etc. etc.
Appels en peren vergelijken lukt gewoon niet. Kijk wat jij nodig hebt en aan welke eisen jouw provider (lees: server) moet voldoen.
Naar een webhosting pakket of naar een webserver of heb je al een webserver draaien en ben je alleen opzoek naar een oplossing om je domein naam door te sturen naar je webserver?
graag meer info anders mag de topic van mij op slot tegen te weinig informatie?
2,50 per dag voor een komplete server per uur mag ik hopen
Minimale bedragen zijn 100 euro per maand
als je over de domein bedoelt is 10 euro per jaar een normaal bedrag.
Sommige bieden het aan voor 7,50 maar soms minder
een NL domein kost minimaal 3,60 per jaar ( 4 * 90 cent) zijn de SIDN tariegfen. be weet ik niet meer uit mijn hoofd. COM/net en org zijn ongeveer 10 euro per jaar normaal...