Hallo mensen,

Mn vriendin slaapt (ook) vannacht weer bij me en aangezien het morgen 1 april is moet ik wel even een mooi grapje hebben natuurlijk! Wink

Nou ben ik (op dat gebied) nogal inspiratieloos!

Heeft iemand van jullie een idee?
Of of of of: dat je gulp open staat :-O hiiiiiiiiihihii
of of of of: Dat je een touwtje aan een knoop maakt, en dan zegt dat je knoop los hangt! als ze dan er aan trekken blijven ze door trekken! hihihihihihihi
Lol, ik weet er ook niet zo 123 een :l

Vorig jaar:
Mijn moeder was gek op koffie, had ik in het koffiepak zout gedaan ;)
Ja hihihi! Of je zegt dat je een vet mooie site gemaakt hebt en dan link je naar www.google.nl BWAAAHAAHAHAH[edit]hoi[/edit]
Of zorg voor een bos bloemen, met een waterslangetje erin dat ze nat wordt :P Hahahahahaaha :(
LOL, en dan roepen: Kikker in je bil! Die er nooit meer uuuuuiiiiiiit wiiiiiiiil
Hihihihihihii! Of je zegt tegen je moeder: "Mama kijk een olifant!" En dan kijkt ze om en dan zeg je: "Haha! 1 april, kikker in je biiiiiiil, die er nooit meer uuuuiiiiiiit wiiiiiiillll!"
[edit]
Laat maar
[/edit]
HAhahahaha! Of of of je zegt 1 april! Kikker in je bil! Die er soms wel uit wil! En dan zegt je vriendin: Wat heb je voor grap uitgehaald dan. En dan zeg jij niets. En dan wordt je vriendin helemaal hysterisch, omdat ze niet weet wat voor grap jij uitgehaald hebt! ahahaha ! ! ! ! ! !! !!

Reageren