Hallo mensen,

Mn vriendin slaapt (ook) vannacht weer bij me en aangezien het morgen 1 april is moet ik wel even een mooi grapje hebben natuurlijk! Wink

Nou ben ik (op dat gebied) nogal inspiratieloos!

Heeft iemand van jullie een idee?
Ik vind jeukpoeder op de tampons nog altijd een heel goede ;-)
@jan: LOL =)

ik werdt vandaag wakker en kreeg de schik van mijn leven:
Mijn net nieuwe tft beeldscherm zat onder de krassen van een zwarte stift.
Ik ren dus kei snel naar beneden om te vragen wat dat betekende. Dus ik kwam met een boos hoofd beneden en toen riepen ze allemaal "1 APRIL". Maar ik vond het dus helemaal niet grappig en ik bleef boos. Dus toen moest ik mee naar boven komen en toen liepen ze naar mijn beeldscherm en toen bleek dat ze een heel dus doorzichtig folie er strak overheen hadden gespannen en het daar op geschreven hadden. Toen pas kon ik er zelf om laggen...
jeukpoeder zeg je Jan? waar kan je dat vinden?
Jan Koehoorn schreef op 01.04.2007 13:45
Ik vind jeukpoeder op de tampons nog altijd een heel goede ;-)

whahaha
@Jan en wanneer ga je scheiden dan? :X lol
reinhout schreef op 01.04.2007 14:23
jeukpoeder zeg je Jan? waar kan je dat vinden?

in van die vage fun-shops (of heel soms in de speelgoed winkel :P )
je moet dan wel weten wanneer je vriendin ze gaat gebruiken he
jeukpoeder, mwahahahahahahahaaaaaaa ik zal hem volgend jaar proberen!!!
Danny Koppel schreef op 01.04.2007 14:36
@Jan en wanneer ga je scheiden dan? :X lol

Je moet natuurlijk helemaal niet bekennen dat jij het gedaan hebt. Je moet juist het tegenovergestelde doen en vragen of ze misschien vreemd is geweest?
Hahahaha, oh das zielig. Hopelijk krijg jij niet: Wie de bal kaatst... Mja, jeukpoeder is en blijft cliché, maar wal erg grappig om iemand te zien gek worden van de jeuk :P
LOl, kan ze ook niet in het openbaar krabben ^^. Ik denk niet dat ze het kan waaderen! (Als ze er achterkomt).

Reageren