Hallo iedereen,

Ik heb gratis webhosting bij www.freehostia.com maar dat kan ik niet aan mijn .nl domein koppelen met DNS en Nameserver. Ik daarom dus webhosting om aan mijn .nl te koppelen. Weet iemand nog goede GRATIS webhosting?

Steve
Voor niets gaat de zon op, maar ik denk dat je in jouw geval, zeker als je al een domein naam gekocht hebt, het best af bent met een eigen servertje.

Dus als je nog een oude computer over hebt zou dat ideaal zijn, ik heb hier zelf nog een oude PIII op Debian staan als server, werkt perfect.
We hebben nog een oude computer maar daar zit geen internet op :(
Dan bouw je er toch een netwerkkaartje in?
Netwerkkaartje kost €10 bouw em erin, doe de tut van Arjan Kapetijn voor windows en anders zul je even moeten googlen om je server te installeren
Jurgen schreef op 01.04.2007 11:35
Netwerkkaartje kost €10 bouw em erin, doe de tut van Arjan Kapetijn voor windows en anders zul je even moeten googlen om je server te installeren

Je kunt beter voor een Linux distro gaan, maar goed, dat moet je zelf weten ;-)

[edit]
Linux webserver tutorial
Aan deze tut heb je misschien wat ;-)

Toch zou ik eigenlijk kijken naar betaalde hosting, het is waarschijnlijk nog goedkoper ook! (Denk aan stroom kosten die jij/je ouders thuis moeten betalen ;-))
[/edit]
Dus het koppelen is onmogelijk met Freehostia? En met Freehostia heb gratis 250 mb en met Freerider 100mb!
En Steve gebruik jij ook die volledige 250 Mb?
Denk het niet, één site is vaak maar 5, hoogstens 10 Mb...

Reageren