Hallo iedereen,

Ik heb gratis webhosting bij www.freehostia.com maar dat kan ik niet aan mijn .nl domein koppelen met DNS en Nameserver. Ik daarom dus webhosting om aan mijn .nl te koppelen. Weet iemand nog goede GRATIS webhosting?

Steve
Nee, maar daar bedoel ik wel mee dat je voor het zelfde gratis hebt
Luke, je weet niet wat Steve er allemaal op wil zetten. Met wat foto's zit je toch al snel wat hoger. Mijn spelletje zit, met zo'n 130 spelers, al op 30MB.

Steve, ik zou toch gaan voor een betaalde server ergens. Support is beter, hogere snelheid, betrouwbaar, noem maar op. Voor een paar euro per maand heb je al genoeg ruimte voor een redelijke website. Ik betaal €5,50 inc. BTW voor een domeinnaam en host (150MB ruimte, 5GB dataverkeer, 3 databases, 100 pop- en ftp-accounts), en dat is nog geen eens een erg goedkope host. Ik heb een poosje bij www.awardspace.com gezeten, maar die was te traag. Toen heb ik twee weken bij mij thuis gehost, maar daar was ik ook niet over tevreden. Ik zit nu zo'n tien maanden op een server van een hostingbedrijf, en dat werkt heerlijk.

[edit]En zoals Gijs al zei: voor niets gaat de zon op.[/edit]
Maar ik heb dus op Freehostia een complete site en kan ik dat overplaatsen maar mijn vraag was nog steeds: kan ik freehostia koppelen aan .nl? Ik heb ben tevreden met Freehostia, snelheid is prima. En support heb ik niet nodig!
Gommers schreef op 01.04.2007 12:06
Waarom pak je niet: http://www.sevion.nl/ Nog nooit problemen mee gehad

ik heb ook sevion en heb er wel problemen mee gehad. 2 keer zijn de subdomeinen uitgevallen en een keer vielen alle domeinen uit.
Zelf ben ik zeer tevreden met deze webhoster.
Luke Banning schreef op 01.04.2007 12:31
En Steve gebruik jij ook die volledige 250 Mb?
Denk het niet, één site is vaak maar 5, hoogstens 10 Mb...

Ik gebruik nu 350 Mb aan ruimte, vakantiefoto's enzo plaats ik (toch wel een beetje verkleind) op de website. Er staan ook meer dan 1000 foto's op. Dus het ligt eraan wat je ermee wilt doen. Toch denk ik wel dat 250 Mb gemiddeld genomen prima is, omdatals je het vol zet met foto's de 1e foto's toch redelijk oud zijn.
Het leuke van veel ruimte (ik heb zelf 1 gyg, en dat voor minder dan de kosten van een redelijk dure netwerkkaart (50 euro) per jaar) is dat je ook je site voor 'incidentele' gebeurtenissen kan gebruiken.

Ik heb mijn ruimte bijvoorbeeld eens helemaal vol gehad met alle foto's van een week Rome die iedereen had gemaakt, in volledige kwaliteit. Daar heb ik toch wel ongeveer 5 euro per maand voor over.

Thuis hosten is niet echt een oplossing. Stel dat jij even flink aan het downloaden bent, is je site niet meer bereikbaar. Of wanneer iemand redelijk foto's aan het kijken is op jouw site, is jouw internet langzaam (en als er meerdere mensen foto's kijken je site ook)

Reageren