Hoi
ik heb een landenlijst welke uit een array bestaat van land+waarde, zodat ongeacht welke taal de site is altijd 'netherlands' wordt gezocht, ook als de landenlijst 'Niederlande' of 'pay-bas' aangeeft. Dit gedeelte werkt. Maar nu wil ik NA de eerste zoekopdracht een dropdown hebben welke bij het gekozen land hoort, voor de provincies. Aangezien deze niet snel en/of vaak zullen veranderen hoeven ze niet uit een DB te komen. Ik krijg op geen enkele door mij geprobeerde manier de lijst geselecteerd (of zelfs maar actief).
Dus in een notendop:
1. selectie maken en zoekrsultaten tonen ($country=nederland)
2. in het zoekmenuutje moet nu ook een dropdown komen waarbij de provincies zichtbaar zijn en meegenomen kunnen worden in de volgende zoekopdracht (waar country nog steeds nederland is maar provincie als filter wordt gebruikt).
Ik ben absoluut beginner en heb ook gekeken naar JScript maar dat wil ik als het kan vermijden. Iemand een hint waar ik de oplossing zou kunnen vinden? Ik heb al geprobeerd om met een IF statement een query uit te voeren maar dat lukte me niet. Nu wil ik eigenlijk een hardcoded lijst hebben waarin de provincies (per land) staan....
Alvast bedankt!!
jp
493 views