Heey,
Hehe eindelijk mijn eerste website die ik voor IEMAND heb gemaakt!.
Ik heb er denk ik 4~5 maanden aangewerkt, ik ben erzelf erg tevreden over.
Het is ook de eerste website waar ik php heb gebruikt... Ik vind het zelf wel een geslaagde website.. maar wat denken jullie?

http://www.rommelmarktgalder.nl

Bedankt, Gommers :)
[edit]
GEEN REACTIE OF VOTE PLAAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOTE IS BAN!
[/edit]
hulde?
Maar waarom heb ik nu weer 2 votes?

A.U.B NIET VOTE OF EEN SPAM REACTIE PLAATSEN!!!!!!!!!!!!

mod-edit
het is verboden ip-nummers te plaatsen op dit forum, bij deze zijn ze verwijderd
de ips zijn niet van mij, maar ik denk niet dat ze het zo fijn vinden als hun IP erbij staat op het internet :P
Hij staat er nu 4 uur op en ik wordt dood gegooit met reacties en votes! zo kan ik nooit mijn ECHTE SERIEUZE behouden houden! Dus doe het niet AUB
[edit]Email:[email protected]
naam:test
datum:2007-04-10 21:55:23
msg:test
Bovenstaande teksten bekend voor?! [b]MELDEN AUB Wees eerlijk![/edit]
[edit]Mensen die hier niet bij staan maar wel spam hebben geplaatst ook gewoon erlijk zijn![/edit]
@gommers..
een wijze les voor de volgende keer..
- maak je site
- test je site
- laat ons je site testen
- dan pas defenitief online

dus rustig aan.. laat mensen gewoon klikken en doe over een week de reset knop eens..
idd, ff rustig aan gommers, diep ademhalen.

de meeste van ons (ik niet in dit geval) testen ff je formulieren ed, we hopen je daarmee een plezier te doen.
Gommers schreef op 10.04.2007 21:57
Hij staat er nu 4 uur op en ik wordt dood gegooit met reacties en votes! zo kan ik nooit mijn ECHTE SERIEUZE behouden houden! Dus doe het niet AUB
[edit]Email:[email protected]
naam:test
datum:2007-04-10 21:55:23
msg:test
Bovenstaande teksten bekend voor?! [b]MELDEN AUB Wees eerlijk![/edit]
[edit]Mensen die hier niet bij staan maar wel spam hebben geplaatst ook gewoon erlijk zijn![/edit]

Mij komt het wel bekend voor ja, ziet er uit als een test bericht!
lol, oke sorry ik had erbij moeten zetten dat ik alleen maar wilde weten hoe jullie de buitenkant vonden ;)
› De funtie fotoalbum werkt nog niet optimaal!

zoiets zet je niet in een site, en als je het er al in zet, spel het dan iig goed :))

Reageren