Heey,
Hehe eindelijk mijn eerste website die ik voor IEMAND heb gemaakt!.
Ik heb er denk ik 4~5 maanden aangewerkt, ik ben erzelf erg tevreden over.
Het is ook de eerste website waar ik php heb gebruikt... Ik vind het zelf wel een geslaagde website.. maar wat denken jullie?

http://www.rommelmarktgalder.nl

Bedankt, Gommers :)
[edit]
GEEN REACTIE OF VOTE PLAAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOTE IS BAN!
[/edit]
^^ dat maakt niet uit hor.... Maar mag ik weten waar je op hebt gedrukt dan kan ik er een vote van af trekken
weet ik niet meer.
Ik bedoelde spam btw
Ik vind de site zeer mooi een zeer overzichtelijk. Het kleurgebruik vind ik een minpuntje, maar dat is al eerde genoemd. Verder vind ik de tekst niet erg leestbaar. Misschien iets meer padding, en een net iets grotere regelafstand.
Ik heb ook geklikt op de vote, ik had dit nog niet gelezen *bloos* Maar, als ik op Stam! druk dan krijg ik netjes index.php als download link aangeboden...
als ik stem Kom je dit jaar ook (ofzoiets) dan kan hij de server "localhost" niet vinden ;)
De site is al officieel ik verwacht niet van jullie dat jullie een serieuze vote gaan lopen verknallen!.
[edit]Ik kom hier ook weer een reactie tegen :S: test test test. staat er in. ik wil niet dat dat gebeurt![/edit]
[edit]Ik wil vanaf nu geen spam meer!! ik zet je meteen op de ban lijst[/edit]
om te kijken of alles wel klopt ;) Maar ik snap dat je uitkomsten van je poll nu niet meer kloppen. Aangezien je toch pas je site online hebt gezet kun je de poll best resetten. je kan natuurlijk ook alleen de records uit je tabel verwijderen na het posten van je bericht hier
ik heb hem weer terug gezet...
ik kan wel begrijpen dat jullie het willen testen maar vraag het dan effe dan kan ik het meteen weer weghalen oke ;)
Redelijke kleuren. Iets meer padding op de tekst. Uiterlijk is een beetje "hoekig", maar dat krijg je al snel met CSS. Je laat tabellen links liggen, hulde!

Reageren