Heey,
Hehe eindelijk mijn eerste website die ik voor IEMAND heb gemaakt!.
Ik heb er denk ik 4~5 maanden aangewerkt, ik ben erzelf erg tevreden over.
Het is ook de eerste website waar ik php heb gebruikt... Ik vind het zelf wel een geslaagde website.. maar wat denken jullie?

http://www.rommelmarktgalder.nl

Bedankt, Gommers :)
[edit]
GEEN REACTIE OF VOTE PLAAATSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VOTE IS BAN!
[/edit]
Erg mooi, netjes, alleen de HTML en CSS fouten er even uithalen.
goed, schijnt allemaal te werken.
niet mijn favoriete kleurstelling (grijs orange)

vraag waarom zijn het tweede bericht en de welkomstekst hetzelfde?
lol dat is een foutje in het systeem...
effe fixxen

[edit]
Gefixt!
[/edit]
Ziet er goed uit.

Alleen vind ik het archief een beetje appart.
Daar zijn de foto's van 2007 (die er nog niet zijn) te vinden. (misschien is het leuker om daarvoor een apparte knop te maken 'fotoalbum'bijv.)
En in het archief staan de laatste nieuws berichten die ook weergegeven worden op de home.

Maarja, het is wat de klant wil niet waar?
ik moet nog even kijken hoe ik het kan inrichten de site is gisteren online gegaan dus... ik weet het zelf nog niet helemaal maar bedankt voor de tip.!
Mooie site :D Erg overzichtelijk, niet veel op aan te merken!
Ga zo door!
Leuk ! Hoewel het niet mijn favoriete kleurgebruik is, maargoed. Goed gewerkt zou ik zeggen als ik een leerkracht was :-) .
Mooi gemaakt,,vooral voor een klant .

had ik ook eens maar toen kwam y steed aan van doe dit een die kleur en dat een dat zet dit eens daarheen..vond ik nogal iri:P

maargoed daar gaat t niet om,,heel mooi hoor
Bedankt voor jullie reacties... alleen ik ben vergeten erbij tezetten dat je alleen moet voten in de zij balk als je niet in Galder en omstreken woont :P nu heb ik een eens een slechte promotie van de rommelmarkt in het dorp :P lol
[edit]Ik heb alles even terug gedraaid en het duidelijk vermeld[/edit]
Ow ik klik net :)
Maar het ziet er netjes uit. Ik zou alleen die mailto onderaan even weghalen tenzij je binnen zeer korte tijd zeer veel mail wilt ontvangen

Reageren