Ey dit heeft even niets met phphulp te maken.. Ik heb vorige maand IE7 geinstalleerd om is te kijken en na 3klikken was ik het al zat en heb hem eraf gegooid.. toen heb ik IE6 er weer op gezet maar nu als ik wil inloggen op het schoolintranet kan ik gebruikersnaam en wachtwoord intikken en dan op inloggen en dan gaat het inlog gedeelte weg zoals altijd het geval was.. maar vervolgens gebeurt er niets en ben ik dus niet ingelogd.. (voorheen werkte dit gewoon zoals het hoorde dus het moet te maken hebben dat ik nu iets mis of iets..)

in firefox doet die wel gewoon alles zoals het hoort (en ook in FF deed hij het al)

iemand een ideetje wat ik mis of aan moet vinken in mijn internet opties..

misschien belangrijk erbij te zeggen: ik heb nooit iets hoeven installeren om hier in te kunnen loggen..

bedankt tot zover
zelfs met cookie niveau op allerlaagst en die site in mijn TOEGESTAAN lijst van cookies gebeurt er niets
*bump*
iemand?
Hoe heb je IE 7 verwijdert?
op een andere computer werkt het wel neem ik aan,,
Andere pc pakken (wat ik zou doen) of tegen iemand zeggen dat je daar niet kan inloggen en klaarrrrrrrrrrr.

Misschien dat er geen default browser is gezet.

@jacco..
dat weet ik eigenlijk niet meer.. als er een 'uninstall' was dan via die weg.. en ander heb ik het verwijderd via configuratiescherm windows onderdelen;)

en op andere pc's werkt het wel ja..
maar ik heb geen zin/tijd om elke keer in te loggen op een andere pc als ik even mijn cijfers wil zien bijvoorbeeld.. en vooral omdat het altijd gewerkt heeft ;) ik mis denk ik een instelling of iets..
waarom zou je ie7 verwijderen, Het lijkt niet mooi, maar heeft mooie extra functie's. Windows onderdelen moet je nooit verwijderen, geeft alleen maar problemen. Ik verwijderde ooit outlook, toen kon ik m`n hele hda opnieuw instaleren.
Ik verwijderde ooit outlook, toen kon ik m`n hele hda opnieuw instaleren.

LOL!!! En over waarom je het zou verwijderen, sommige websites pakt hij niet goed,

MAar goed daar gaat het nu niet om, hij wilde weten waar het ana ligt.

@Marvin: Je zou kunnen vragen wat voor soort inlogsysteem ze gebruiken en anders internet explorer 7 er weer op zetten, en kijken of ie 6 weer werkt.
omdat hij sommige website's niet goed pakt? Dan gebruik je FF, maar ik heb nog nooit problemen met IE7 gehad, en ik surf behoorlijk

Reageren