Ey dit heeft even niets met phphulp te maken.. Ik heb vorige maand IE7 geinstalleerd om is te kijken en na 3klikken was ik het al zat en heb hem eraf gegooid.. toen heb ik IE6 er weer op gezet maar nu als ik wil inloggen op het schoolintranet kan ik gebruikersnaam en wachtwoord intikken en dan op inloggen en dan gaat het inlog gedeelte weg zoals altijd het geval was.. maar vervolgens gebeurt er niets en ben ik dus niet ingelogd.. (voorheen werkte dit gewoon zoals het hoorde dus het moet te maken hebben dat ik nu iets mis of iets..)

in firefox doet die wel gewoon alles zoals het hoort (en ook in FF deed hij het al)

iemand een ideetje wat ik mis of aan moet vinken in mijn internet opties..

misschien belangrijk erbij te zeggen: ik heb nooit iets hoeven installeren om hier in te kunnen loggen..

bedankt tot zover
huh...? IE7 zat? Het houdt zich veel beter aan de standaarden dan IE6 hoor, dus het is alleen maar een verbetering!!
Toen ik ie7 erop had gezet ging het OVER ie6 heen.. aangezien ik Ie6 prettiger vind had ik het teruggezet.. als ze naast elkaar kunnen draaien ie6 EN ie7 samen zou ik ook geholpen zijn maar volgens mij kan dit niet ofwel? ik dacht dat het OF de 1 OF de ander was
Dacht ik eerst ook, tot ik van de week deze site vond!
ey Saimen Thnxx

probleem niet verholpen.. in beide kan ik niet inloggen...

Reageren