Beetje vage titel, maar wel de beste denk ik. Ik heb hier gewone lege DVD's, een eerste instantie gewoon met het oogpunt om af en toe even data te branden. Nu kwam ik er achter dat het 'White Inkjet Printable' DVD's zijn. Maakt verder geen verschil uit, het enige is dat je rechtstreeks op de DVD zou kunnen printen. (Zonder DVD-label sticker) Het lijkt mij alleen een beetje raar om gewoon lossen DVD's door de printer te halen. Mijn vraag is dus; Heeft iemand enig idee of ervaring met dit soort DVD's? En hoe zou ik er dan op moeten afdrukken? Het gaat mij er niet om dat ik er perse op wil afdrukken (anders had ik het met een stift gedaan), maar ik ben wel benieuwd/nieuwsgierig wat dit nou eigenlijk inhoud en hoe je te werk moet gaan.
Ok, bedankt allemaal voor de reacties. Zo'n printer heb ik dus niet, maar ik gebruik nog mooi de cd-stift en als het nodig is de plak stickers ;). Was ik toch al van plan, was alleen even benieuwd wat dit nou inhield.
Weliswaar heb ik een Lightscribe burner in me torentje zitten; toch gebruik ik hem niet, omdat de mijne alleen grijs/zwart kan Lightscriben. Zou er ook al kleur zijn? :P (Domme vraag, ik weet het).
Ik vind het jammer dat ik geen Inkjet printer heb die CD/DVD covers kan printen. Ik heb zo'n super oude Deskjet :P Doet het nog prima dat wel.
Ik heb hier een Canon I865 waarmee je op DVD's kan printen(intkjet) .Hiervoor is er een speciale DVD lade bijgeleverd.Ik ben hier zeer tevreden van.Deze printer is iets duurder als een andere printer maar niet zo enorm duur.
Zoals al zovaak gezegd is hierboven. Dat kunnen bijna alle inktjet's die je tegenwoordig koopt. Heb toevallig een tijdje terug de Canon Pixma 4000 gekocht. Die kon dat dus ook al :)