Misschien een ideetje om op phphulp te zorgen dat de eigenaar van een topic kan zeggen of een topic is opgelost of niet, Dat kan er bijvoorbeeld een rood of groen vinkje bij komen (of uit laatste forum berichten) e.d.
Het is maar een ideetje,,,,,
Op zich vind ik het wel een heel goed plan. Dan kan je in 1 keer zien of het is opgelost of niet, maar dat is dan wel de verantwoordelijkheid van de ts, en het is maar de vraag of ze zich daarvoor willen inzetten.
Wel een leuk plan, maar het is dus maar de vraag of het (goed) zal gaan werken.
Ik vind ook dat posts als punten moeten tellen voor leuke phphulp merchandise, bijvoorbeeld petjes met 'Bas is de Baas' en shirts met [ignore]<?[/ignore] voor en [ignore]?>[/ignore] achter...
dat de eigenaar van een topic kan zeggen of een topic is opgelost of niet
Je hebt oplossingen en oplossingen. Een groot deel van de zogenaamde oplossingen, zijn echter workarounds of helpen je van de wal in de sloot. Daarnaast zijn er goede en betere oplossingen.
Kortom, er valt moeilijk een uitspraak te doen over de status, zeker omdat de ts al helemaal geen idee had hoe hij e.e.a. moest oplossen.
Ik ben er geen voorstander van om zo'n functionaliteit op het forum te gaan gebruiken. Het is een forum en op een forum voer je een discussie. En die wordt alleen gesloten wanneer de discussie uit de hand loopt of nergens over gaat.